LIEVE POES ZOEKT LIEF NIEUW THUIS

Hoi allemaal,

Bedankt voor jullie lieve reacties. Non is overigens nog niet weg hoor. Zodra het zeker is dat ons huis is verkocht, brengen we haar pas weg. Kan ik nog ff lekker met haar knuffelen. Ik denk wel dat de mensen waar ze naar toe gaat ons op de hoogte gaan houden van haar wel en wee.

Overigens hebben wij verder geen huisdieren die nog een nieuw thuis moeten hebben maar we wensen iedereen succes bij het vinden van een plekje voor hun huisdier.

Groetjes,
Erna
 
Hoi Lin,

Volgende week vrijdag (5 aug.) krijgen we te horen of ons huis verkocht is of niet. Mocht dit positief zijn dan zullen Jeroen en ik een nieuwe topic aanmaken waarin we alles melden wat we gaan ondernemen.


Groetjes,
Erna
 
Hallo allemaal,

Wij hebben een nieuw thuis gevonden voor onze poes. Volgend weekend brengen we haar er heen. Ze komt niet ver van ons huis te wonen in eveneens een rustige buurt (kan ook bijna niet anders als je in een dorp woont  :). We vertrouwen erop dat ze het daar heel goed krijgt en we worden op de hoogte gehouden van haar wel en wee. Het gaat dus allemaal goed komen  :up: al zullen er nog wel wat traantjes  :cry: vloeien bij het afscheid. Komen we wel weer overheen. We zijn allang blij dat we een thuis voor haar hebben gevonden.

Voor iedereen die meegeholpen heeft met het zoeken naar een nieuw thuis voor onze Nonnie, heeeeel erg bedankt.

Sorry dat er nog steeds geen foto van haar op dit forum staat  :blush: maar met een beetje geluk gaat dat vandaag nog gebeuren.

Groetjes,
Erna
 
[quote author=linda link=topic=2129.msg21913#msg21913 date=1122452349]
mocht je nog een plek zoeken voor het konijn kan ik een vriendinnetje vragen.

konijne gek en vegetarier  :-D
[/quote]

Wij hebben sinds deze week een nestje met 6 konijnen, we hebben voor 2 konijntjes al nieuw onderdak. En nog vier waar we een nieuw baasje voor zoeken.... dus als je iemand weet??!! Heel graag.

Bear krijgt ze in ieder geval niet  :wink:

gr Martijn
 
Voor de geinteresseerden,

Als jullie op deze site http://www.webbezoek.nl/coppermine/index.php kijken in het fotoboek van Canada dan kunnen jullie daar ons poesje Nonnie bekijken.

Aanstaande zondag wordt Nonnie naar haar nieuwe baasjes gebracht  :cry:. We weten zeker dat ze het daar goed krijgt.

Groetjes,
Erna
 
Wat een droppie :)

Heel veel sterkte alvast voor Zondag :-( jeetje....wat moeilijk, maar jullie hebben echt een verstandige keuze gemaakt om een goed nieuw onderkomen voor Non in Nederland te vinden. Helaas verschillen hart en hoofd wel eens van mening :-(. Maar het zou ook wel een hele onderneming voor Non geweest te zijn met alle nodige prikken en reis ongemakken, etc.

Sterkte :)
Syl
 
Wat is Non mooi! :)
Ook van mij erg veel sterkte gewenst..... Norris en Luna verhuizen de 13e naar Delft en ik heb het er ook moeilijk mee. Doet pijn als je zo'n tijd een vriendje hebt gehad die dan weg gaat, omdat je een keuze hebt gemaakt die je leven verandert. Ze blijft bij jullie wel in de buurt, dus je zult haar toch nog wel eens zien dacht ik zo?

Sucses!!
 
Ja, ze is wel mooi he? Gelukkig blijft ze in ons dorp wonen. We houden gewoon contact met de mensen die voor haar gaan zorgen dus dat zit wel goed. Pijn doet het wel dat ze weggaat. Het zal kaal zijn zonder haar na 14 jaar voor haar te hebben gezorgd maar 't is voor haar het beste zo.

Wat Jeroen en ik overigens doen om een mooie blijvende herinnering aan haar te houden, is een mooi fotoboek over haar samen te stellen. De afgelopen week heb ik alle foto's die er van haar zijn gemaakt, nog een keer laten afdrukken. Van onze kater Rover hebben we dat 3 jaar geleden ook gedaan en het is heel leuk om af en toe dat boek nog eens in te kunnen kijken. Misschien ook iets voor jou Annemiek? Ik wens jou ook sterkte toe bij het afscheid van je poezen op 13 augustus. Kop op.

Groetjes,
Erna
 
Hallo allemaal,

FF een update hoe het met ons poesje is gegaan de afgelopen 14 dagen. Nonnie is op 7 augustus naar haar nieuwe baasjes gebracht. Ze vertoeft er op de vliering, dat vindt ze blijkbaar een veilig plekje. De kater des huizes ziet ze nu na 14 dagen nog steeds niet zitten; ze blijft grommen en blazen :angry1: tegen hem maar ze zal toch aan hem moeten wennen. Naar het kleine meisje in huis, kijkt ze niet om dus dat gaat wel goed.

Jeroen en ik zijn al 2 keer bij Nonnie geweest en ze maakt het goed. Ze krijgt het in haar nieuwe thuis volgens mij nog beter dan ze het bij ons had. Een pak van ons hart.

Hoewel het wel kaal is in huis zonder haar, begint het al een klein beetje te wennen en nu we zeker weten dat ze het goed heeft, doet het al veel minder pijn :up:

Groetjes,

Erna
 
:wink: sterkte hoor Erna, het zal wel even wennen zijn, niet meer een viervoeter over de vloer te hebben. Dat went wel, maar duurt ff. Ik merkte dat toen vorig jaar 1 van de 2 katten onverwachts ingeslapen moest worden. Wel een gerust idee voor je dat je weet dat Nonnie het goed heeft.

Ik ben besloten om zowel kat als konijn bij een vriendin te droppen (met toestemming) in december voordat we op vakantie gaan. Om ze dan weer op te halen en een half jaar later weer te brengen voor echie heeft volgens ons geen zin. Dus voor het einde van dit jaar is onze veestapel flink ingekrompen van konijn, kat, 3 honden naar 2 honden. De 2 dames (honden) gaan mee en zijn nu al in het hele circuit beland voor testen e.d.

sterkte voor iedereen die het besluit heeft genomen om huisdieren achter te laten.

groetjes pascale
 
Ik heb mijn :dog: ook helaas elders moeten onderbrengen, maar heb het geluk gehad dat dit mijn kameraad was. Eerlijk is eerlijk dit maakt het wel een stuk makkelijker!
 
Helemaal mee eens Sander. Veel makkelijker om je huisdier onder te brengen bij iemand die je kent. Ik persoonlijk kende Nons nieuwe baasjes niet maar Jeroen kende ze wel. Wij vinden het erg prettig dat we af en toe nog eens bij haar kunnen gaan kijken tot 22 september en dat we zo af en toe eens iets over haar horen :)
 
Back
Top