live down under is voorbij

BartIlse

New Member
hallo allemaal

een tijdje niet op het forum zijn geweest.
we hebben een hele moeilijk periode achter de rug.
daar door hebben we besloten om terug tegaan naar nederland met pijn in ons hart.
we hebben het geprobeert maar het is mislukt.
omdat dingen niet zo gaan als we gehoopt hadden en bart weer geen werk heb.
in de 10 maanden dat wij hier zijn is hij 5keer onslagen omdat er geen werk meer was voor hem
het lag niet aan de mentaliteit van hem want hij is een harde werker dat zijden zijn werkgevers.
op 5 april vliegen we weer terug naar nederland en hopen we daar weer onze draad kunnen oppaken.
ik hopen dat bart weer bij zijn oude werkgever aan de slag kan.
en dat wel weer snel een eigen huisje kunnen vinden.

gr bart ilse en de kids

Hi Bart, Ilse en de Kids,

Wat vervelend om te horen dat jullie droom niet gelukt is!
Ik hoop dat jullie je nieuwe leventje in NL snel op kunnen pakken, en daarin gelukkig worden.
All the best!

Jeetje, wat naar om te horen! Hopelijk gaat het nu allemaal in NL wat beter lopen. Heel veel succes!

spijtig te horen dat het niet is gelukt...maar je hebt het tenminste geprobeerd!

veel succes met het terug opbouwen van jullie leven in Nederland :up:

Vervelend om te horen zeg!

Daar sta je te weinig bij stil vind ik...het kan natuurlijk ook anders lopen dan je gedroomd/gedacht had!
sad.gif

Hoop dat jullie snel weer alles oppakken in Nederland!

Succes Steven
afro.gif

Wat een vervelend nieuws. Sterkte, maar ook veel geluk met het opbouwen van jullie nieuwe leven in nederland.

Jeetje naar dat is wel even een harde klap voor jullie. Ik wens jullie heel veel sterkte met het oppakken van jullie leven terug in Nederland.
Moon

niet geschoten is altijd mis: jullie hebben het in ieder geval geprobeerd en hopelijk kijken jullie over tijdje toch positief op jullie tijd in Australie terug. Het blijft toch een ervaring die niemand jullie meer afpakt. Voor straks: maak er in Nederland het beste van en wie weet waar jullie over een paar jaar staan? Succes!

Jeetje dat zal een klap zijn geweest voor julllie om tot deze beslissing te komen..

Succes en sterkte met al het regelwerk!

Oh wat jammer Bart en Ilse! Je moet het niet als mislukking zijn hoor.... jullie hebben gedaan wat je wilde proberen en dat is lef hebben, want heel veel zullen alleen maar blijven dromen, jullie hebben het gedaan!
En, als je nu na 1 of 2 jaar NL het hier weer beu zou zijn, kun je het altijd nog een 2e kans geven.

Maar hoe dan ook, veel geluk voor jullie toekomst!

Groetjes Ingrid

p.s ik hoop maar dat het niet met elke bouwvakker zo zal gaan... wij komen in augustus maar gaan het eerst proberen in the sunshine coast

Wat jammer dat het niet gelukt is! Jullie hebben het nu in ieder geval geprobeerd en kunnen later niet zeggen van 'hadden we toen maar..'.
Succes!

Dit is idd. een nare beslissing, maar zoals de meesten hier zeggen, niet geschoten is altijd mis. Sterkte en succes hier terug in NL met het opbouwen van weer een nieuw leven.
Mag ik vragen in welke sector Bart werkzaam was?

Grt. Martijn en Judith

Het lijkt me zo'n moeilijk moment om te beslissen dat je terug gaat en het voor je gevoel niet gelukt is ! Viel het leven in Australie jullie verder ook tegen of was het alleen het gebrek aan werk ?
In ieder geval kunnen jullie later als jullie achter de geraniums in Nederland zitten terugkijken naar een mooi avontuur!
Veel succes en sterkte met het regelen van de verhuizing en het oppakken van het leven in Nederland...gelukkig komt de zomer eraan!
Groetjes Annemiek

dat is zeer spijtig dat het anders uitpakte zoals jullie hoopten. Maar zoals vaker gezegd respect dat jullie het geprobeerd hebben en deze dappere beslissing weer maken.

succes met het regelen hiero!!

Wat ontzettend erg voor jullie zeg!

Je staat er inderdaad niet bij stil dat het ook zo zou kunnen lopen.
Heel veel succes met de verhuis terug naar Nederland!

Groetjes, Betty

Het is inderdaad niet wat je verwacht wanneer je alles achterlaat om een nieuw en beter voor jezelf op te bouwen. En wat ik uit je berichtje heb kunnen ophalen, hebben jullie inderdaad een moeilijk tijd achter de rug. Wat een ongelooflijk moeilijke en moedige beslissing hebben jullie genomen.

Ik wens jullie heel veel sterkte toe met het verwerken hiervan.

Hey Bart en Ilse

wat jammer dat het zo gelopen is. Vijf keer ontslagen op 10 maanden tijd, een mens zou van minder de moed verliezen :| Ik kan jullie beslissing dan ook heel goed begrijpen, ook al is het hard.

Heel veel sterkte!
Jerden

Das flink balen!

Maar ik kan alleen maar aansluiten wat de rest hier zegt: je hebt het tenminste geprobeerd! Dat kan niet iedereen zeggen!

Succes met alles!!

Groeten,

Leon en Chantal

Back