Live your Dreams stelt zich voor!

Welkom op het forum.

Als Michael nog goede contacten (en zin in)bij de Rabobank heeft is het mischien een suggestie om via een sponsorship bij de Rabobank(o.a. in Adelaide) te werken.

Hai Jelmer,

bedankt voor je suggestie, ik zal hem zeker aan Michael voorleggen! Met de contacten bij de bank zit het wel goed, dus wie weet...?

Hoe gaat het met jouw job-search eigenlijk? Heb je al iets op het oog?
En met je baby? Wat groeien ze hard he?

Groetjes,
Tamara

Hey Tamara,

Ja de kleine is een maand oud vandaag en maakt het goed. Gisteren zijn we voor het eerst sinds de geboorte op stap geweest en hebben de kleine man bij zijn grootouders gelaten.

Ik heb en baan als foot courier bij een bedrijf dat Toll heet. Niet iets wat ik een eeuwigheid wil doen, maar het is een begin.
groeten

[quote author=clair link=topic=3704.msg44000#msg44000 date=1137664763]
Tamara,

SPW hulpverlener heb ik ook overwogen maar ik kon nergens terugvinden of ik zeker binnen kon komen met dat diploma.Dat beroep staat wel op de SOL .
Dus ik heb besloten om als kok te gaan,staat op de SOL +MODL.Ik ben aan het solliciteren en wil dit najaar met de basisopleiding beginnen.
Eind 2008 hopen we dan het visum circus op te starten.Onze dochter is nu 7 maar we willen hier wel weg zijn voordat ze naar de middelbare school moet.
Hoe staat jullie dochter er eigenlijk tegenover?
[/quote]

Hallo,

Ik weet dat deze post al van een tijdje geleden is, maar indien je nog op het forum zit...
Wij voldoen ook niet aan de eisen en willen ook bijscholen tot een beroep op SOL en MODL.
Hoe bedoel je dat je eerst solliciteert en dan de basisopleiding begint? Heb je dan al een koksopleiding en hoelang zie jij die basisopleiding?
Wij willen ook een opleiding die boeiend genoeg is en ons niet jaaaaaaaren tijd kost.

TX

Back