Lobsters op RSMS 119 visum naar Mandurah WA!

Aan de foreshore? nooit gezien daar
Binnenkort Baldivis? da's toevallig! wij zitten in de Settlers Hills estate
Poffertjes haal je hier; LINK

En Settlers Hills is waar wij over een maand of 2 ook hopen te zitten (als de bank een mortgage wil verstrekken tenminste :grin: ).

Bart
 
Begint een behoorlijke Nederlandse kolonie te worden in dat Settlers Hill.... Nog even en dan komt er een "Broodje van Kootje" in de wijk :evil:
 
Da's een goed idee..mogelijheden zat in 't winkelcentrum...en er komt een skatepark naast het Steel Tree restaurant..can you say Patatje van Adje?
 
Wanneer heb je de koffie klaar Sander?
Kunnen we jullie FF uithoren over Settlers Hills, voordat we een handtekening onder de mortgage papieren zetten ;-)

Bart
 
Name it Bart,Zondagmorgen zijn we foetsie want m'n stiefzoon plays aussie rules,verder zijn we gewoon thuis,of doordeweeks,laat 't me effe van te voren weten
ik pm je m'n nummer en adres

Sander
 
Name it Bart,Zondagmorgen zijn we foetsie want m'n stiefzoon plays aussie rules,verder zijn we gewoon thuis,of doordeweeks,laat 't me effe van te voren weten
ik pm je m'n nummer en adres

Sander
Bij de Brumbies?
Onze Boris doet Auskick bij de Rockingham Rams, ook op Zondagochtend.
Ik reageer wel even op je PM-etje.

Bart
 
Kan aan mij liggen, maar heb ik gemist dat Sander zich ook heeft voorgesteld?? Wacht anders wel op de smeuige verhalen nadat Bart hem heeft ontmoet... :cool:
 
Kan aan mij liggen, maar heb ik gemist dat Sander zich ook heeft voorgesteld?? Wacht anders wel op de smeuige verhalen nadat Bart hem heeft ontmoet... :cool:


Pardon me,
Ik heb 't een paar jaar geleden al eens gedaan onder een andere naam SanderWA of Sander74,tis te lang gelee...maar ik zal wel een nieuwe maken hoor :)
tadaa:klik
 
De RSMS 119 visum gaat niet door :cry: , dankzij de werkgever die het niet waar heeft kunnen maken. :angry:
Wij hebben natuurlijk niet stil gezeten en hebben inmiddels NSW regional sponsorship gekregen en vandaag is eindelijk de regional sponsored 475 visum online ingediend! :lol:

Ik hou jullie op de hoogte via een nieuwe LSVZ draadje. :bye:
 


OFX
Back
Top