Location Location Location Australia

afterbang

XPdite Sponsor
Ik kwam onderstaande tegen. Voor velen wel bekend als Phil & Kirsty die in de UK huizen zoeken. Nu is er na een paar uitstapjes van Phil naar Australia een definitieve Australische versie gekomen:

http://www.lifestyle.com.au/tv/location-location-location-australia/episodes.aspx?series=1

Nu ben ik een beetje een nitwit op het gebied van downloaden van series en dergelijke. (en ik hoop dat ik hier niet tegen eventuele forum regels aanloop?) Maar ik zou graag deze serie willen kijken. Het is een niet commercieel verkrijgbaar product dus de zoektocht naar een download lijkt me in deze situatie niet illegaal (zwerver, lost?)

Dus als iemand me kan helpen, ik hoor het graag!
 
Ik kan lllA niet vinden maar wel de serie Selling houses Australia...ben benieuwd of dat wat is.
Ik laat het weten!
 
Ik heb er al verscheidene afleveringen van gezien via Youtube. Erg leuk om te kijken. Goed te doen ook via Youtube.

Ow, ik zie nu dat het om iets anders gaat. Ik dacht dat het Phil Spencer was, die ook altijd strooit met de slogan: Location, Location.
 
Precies niet veel filmpjes over terug te vinden (behalve korte clipjes...)

Full downloads heb ik niet tegengekomen, sorry.
 
Ow, ik zie nu dat het om iets anders gaat. Ik dacht dat het Phil Spencer was, die ook altijd strooit met de slogan: Location, Location.

Is hetzelfde maar dan de OZ versie :)

En location, location, location is een standaard makelaarsterm. Het draait bij huizen namelijk altijd om drie dingen...

locatie, locatie en locatie ;)
 
Right, maar Phil Spencer heeft ook een aantal afleveringen gemaakt in Oz.
Daar dacht ik aan. Maar als ik nu de website bekijk, is het een ander duo.
Dus misschien interessant om verder uit te zoeken:).

Maar wellicht is dat exact wat jij bedoelt.
 
Dit duo heb ik al een aantal keer op de Nederlandse tv gezien hoor. Volgens mij komt het hier gewoon op Net5 of RTL ofzoiets.
 
Hmm, ben jij niet in de war met Kirstie en Phil. (?) http://www.sbs6.nl/programmas/de-grote-verhuizing

Kirstie and Phil (Location, Location, Location UK, met soms een uitstapje naar OZ door Phil Relocation Down Under Canberra)
article-1047919-05F4E4070000044D-865_468x286.jpg



Chad & Tahlia Bryce & Veronica (Location, Location, Location OZ)
Location-Location-Location-Australia.jpg
 
Nope! Ik weet het zeker.
Kirstie en Phil keek ik ook altijd, dus ik heb het wel door als er ineens een ander stel voor mn beeld staat ;)
 
Het programma heet alleen wel anders volgens mij. Zullen een Nederlandse benaming gegeven hebben denk ik, zoals ze bijna altijd doen. Denk aan 'escape to the country' = 'droomhuis op het platteland'
 
Hmmmm, dan ben je tot nu toe de enige die het (her)kent :)

Maar dan nu, waar heb je het gezien? Nu is het weer/nog steeds zoeken naar speld in hooiberg :D

Ik ga eens rondneuzen!
 
LLL UK heette De Grote Verhuizing. Dan zou je verwachten dat de OZ uitvoering ook zo heet (maar dan Australia erachter ofzo)
 
Bijna! hahahaha

Dit is het Australische programma Relocation Relocation Australia.

Dus niet hetzelfde maar ook leuk!

En toch een brilletje Gwen. Dit zijn Veronica en Bryce, niet Chad & Tahlia :cool:


Sorry, nou zit ik je te plagen. Super tip!!!
 
Hahahahahha!! Ik zie het al!! Chad en Tahlia zijn de kopers!! Niet de hosts, dumpie :D

Chad and Tahlia are loved-up first time buyers looking for a tree-change so baby daughter Venice can be closer to her grandparents. Whereas Veronica's on a multi-million dollar hunt on Sydney's exclusive lower North Shore.
 
Back
Top