Location Location Location Australia

Hahahahahha!! Ik zie het al!! Chad en Tahlia zijn de kopers!! Niet de hosts, dumpie :D

Chad and Tahlia are loved-up first time buyers looking for a tree-change so baby daughter Venice can be closer to her grandparents. Whereas Veronica's on a multi-million dollar hunt on Sydney's exclusive lower North Shore.

hahahaha, dat was wel lekker BlonT van me :D
 
Het is dus wel degene die jij bedoelt hoor

Hier kan ik me nog niet helemaal in vinden :oops: Sorry :p

In Location Location Location OZ gaan ze in aflevering 8 naar Canberra
http://www.lifestyle.com.au/tv/location-location-location-australia/

In RElocation RElocation OZ gaan ze in in aflevering 8 iemand van WA naar QLD verhuizen
http://www.lifestyle.com.au/tv/relocation-relocation-australia/

En als ik jouw linkje volg naar NET5 en dan episode 8 kies kom ik bij een stel uit dat Van Newman WA naar QLD wil verhuizen, dus 'Droomhuis' = Relocation Relocation.

Ook erg leuk :up: maar geen Canberra in deze serie :(
 
Ik heb de oplossing: Je kijkt de Location, Location, Location aflevering van Canberra op Youtube, en voor de rest kijk je gemakkelijk Relocation, relocation op Net5 ;)
 
Klinkt goed! Maar heb jij LLL Episode 8 wel gevonden op YouTube dan? Want daar vind ik alleen de oude aflevering met Phil Spencer en niet met Chad & Dahlia ehhh Veronica & Bryce
 
Vinden jullie het er dat ik er niks meer van snap??? Relocation location relocation met veronica en chad en tahlia en phil of ook weer niet, in wa of canberra of toch qld, op net 5 en youtube en uk maar toch ook weer niet. Wegwijzer nodig?
 
Samenvatting :p

Location Location Location OZ > Veronica & Bryce: Nog nergens gevonden
Zoektocht naar een (vaak eerste) huis.

Relocation Relocation OZ > Veronica & Bryce: Op NET5
Zoektocht voor een huis als zijnde een verhuizing.

Location Location Location UK > Phil & Kirstie: Op SBS6
 
Vinden jullie het er dat ik er niks meer van snap??? Relocation location relocation met veronica en chad en tahlia en phil of ook weer niet, in wa of canberra of toch qld, op net 5 en youtube en uk maar toch ook weer niet. Wegwijzer nodig?

Haha ik had het ook al opgegeven!
 
Afterbang, je zult waarschijnlijk even moeten wachten totdat Location Location Location op de NL tv komt. En in de tussentijd Relocation Relocation kijken en hopen dat zij ook een keer een aflevering in Canberra maken.
 
Afterbang, je zult waarschijnlijk even moeten wachten totdat Location Location Location op de NL tv komt. En in de tussentijd Relocation Relocation kijken en hopen dat zij ook een keer een aflevering in Canberra maken.

Wachten? Zijn wij niet van de NU generatie ;)
Al is er iets met Australia, visa, emigratie en wachten...
 
I'm trying :)

Nu we toch over TV programma's emmeren. Net Kangaroo Dundee zitten kijken op BBC2. Over een dude die in de buurt van Alice zijn eigen Roo sanctuary opgericht heeft en orphans hand reared opbrengt.
http://www.kangaroosanctuary.com/
Morgen in de herhaling op BBC HD

Heel gaaf om te zien, moest gelijk denken aan AlieNL d'r filmpje van Alan Watts.
 
Hi guys,

Hahaha ik ken ze allemaal! Zodra er iets 'Australisch' op de Nederlandse TV te vinden is (of online) kijk ik het. Favorieten waren vroeger Skippy, Round the Twist en Hartbreak High, vervolgens McLeod's Daughters en nu alle huizen/verbouwingsprogramma's ;-) Heerlijk om m'n hart op te halen aan de Ozzie slang en prachtige beelden van de omgeving!

Voor wie de prachtige docu Kangaroo Dundee part 1 heeft gezien: ook part 2 staat op YouTube:


Enjoy!
 
Back
Top