LOI,NTI zo iets,maar dan in Australie.

Hoi Claire,
Fijn dat je er iets aan hebt gehad, hopelijk zijn dit de goede prijzen en zit er niet een addertje onder het gras. Maar wat de kosten precies zijn, krijg je te horen als je gaat informeren want die verschillen uiteraard per cursus.

De statement is een soort verklaring dat je je best gaat doen om je cursus postitief en binnen de gestelde termijn af te ronden. Ik heb overigens zo'n verklaring niet hoeven tekenen. Met het betalen van je rekening geef je volgens mij al aan dat je hiertoe bereid bent. Anders is het ook weer zonde van de energie en centjes die je erin gestoken hebt toch.

Ik woon sinds juni 2008 in Adelaide en het bevalt hartstikke goed. Ik kan het je aanraden maar volgens mij ga je eerst nog naar Jakarta? Ben je al bezig met je visumaanvraag voor Australië of ben je je aan het oriënteren?

groeten, Manon
 
[quote author=Louise link=topic=9748.msg133706#msg133706 date=1236242875]
De statement is een soort verklaring dat je je best gaat doen om je cursus postitief en binnen de gestelde termijn af te ronden. Ik heb overigens zo'n verklaring niet hoeven tekenen. Met het betalen van je rekening geef je volgens mij al aan dat je hiertoe bereid bent. Anders is het ook weer zonde van de energie en centjes die je erin gestoken hebt toch.
[/quote]

De statement of attainment is toch wat anders... deze krijg je na afronding van een cursus. Het is een soort van getuigschift die ze voor allerlei opleidingen/cursussen en traingen gebruiken. Zo heb ik een Statement of Attainment van mijn First Aid, Defensive Driving Certificate, enz.

Groeten Sander
 
[quote author=r2d2 link=topic=9748.msg133712#msg133712 date=1236246595]
[quote author=Louise link=topic=9748.msg133706#msg133706 date=1236242875]
De statement is een soort verklaring dat je je best gaat doen om je cursus postitief en binnen de gestelde termijn af te ronden. Ik heb overigens zo'n verklaring niet hoeven tekenen. Met het betalen van je rekening geef je volgens mij al aan dat je hiertoe bereid bent. Anders is het ook weer zonde van de energie en centjes die je erin gestoken hebt toch.
[/quote]

De statement of attainment is toch wat anders... deze krijg je na afronding van een cursus. Het is een soort van getuigschift die ze voor allerlei opleidingen/cursussen en traingen gebruiken. Zo heb ik een Statement of Attainment van mijn First Aid, Defensive Driving Certificate, enz.

Groeten Sander
[/quote]

Yep Sander je hebt helemaal gelijk, kreeg ik ook een paar weken terug na een cursus met goed gevolg te hebben afgerond.

MVG Bennie
 
[quote author=Louise link=topic=9748.msg133706#msg133706 date=1236242875]
Hoi Claire,

Ik woon sinds juni 2008 in Adelaide en het bevalt hartstikke goed. Ik kan het je aanraden maar volgens mij ga je eerst nog naar Jakarta? Ben je al bezig met je visumaanvraag voor Australië of ben je je aan het oriënteren?

groeten, Manon
[/quote]

Thanks mensen.Ben weer een stuk wijzer.Ja,wij gaan eerst een maand of 6 naar Jakarta,op familie bezoek.Daarna willen we door naar Oz,voornamelijk om te orienteren.Onze planning is Hobart,maar mocht dat niet bevallen(te koud? :?)dan wordt het misschien Perth of Adelaide.
 
Back
Top