longfoto, formulier nodig?

Hi Jolanda,

Stuurt hij het op naar Adelaide?
Van ons is rechtstreeks naar LCU in Sydney opgestuurd.

Mariette

Wij hebben alle aanvraag formulieren opgestuurd gekregen van onze agent van TIG, en er stond een adres in Adelaide op waar alles heen moest.
Het Adelaide Skilled Processing Office.

Jolanda

Volgens mij moeten alle medische formulieren naar de

Local Clearance Unit in Sydney 

(wij hebben een skilled visa sub 136, ik weet niet of dat verschil maakt).

Je normale aanvraag en VOG moeten wel naar het adres in Adelaide.

groetjes Miranda  :) :)

Als je voor een Spouse naar Berlijn gaat stuurt de paneldokter ze daarheen en hoeven ze niet naar Australie.

Bedankt Miranda, ik heb maar effe een mailtje gestuurd naar onze agent met de vraag of dit wel goed is, want ik wil niet dat het verkeerd word opgestuurd.

De dokter stuurd het toch nog niet meteen op want ze moeten nog wachten op de bloeduitslag.

Groetjes van Jolanda  :up:

[quote author=tum link=topic=5896.msg74414#msg74414 date=1162478539]
Volgens mij moeten alle medische formulieren naar de

Local Clearance Unit in Sydney 
[/quote]

Sluit ik me volledig bij aan!

Zie ook mijn reactie hier: http://www.xpdite.net/forum/index.php?topic=5948.from1163010361;topicseen#msg74744

:surfer:

Hoi,
Inmiddels heb ik mijn longfoto gemaakt. 15 december hebben we afspraak bij de ambassade in Berlijn. Moet ik nu ook die foto meenemen of is alleen de envelop met de ingevulde formulieren voldoende?
Ik sta er hartstikke mooi op, daar niet van  :-D, maar het is wel een erg grote foto om helemaal mee te zeulen naar Berlijn.
Groetjes, Nance

[quote author=nance link=topic=5896.msg75448#msg75448 date=1164032382]
Hoi,
Inmiddels heb ik mijn longfoto gemaakt. 15 december hebben we afspraak bij de ambassade in Berlijn. Moet ik nu ook die foto meenemen of is alleen de envelop met de ingevulde formulieren voldoende?
Ik sta er hartstikke mooi op, daar niet van  :-D, maar het is wel een erg grote foto om helemaal mee te zeulen naar Berlijn.
Groetjes, Nance
[/quote]

kreeg jij die foto mee dan?? Ik moest hem achterlaten bij de dokter in Amsterdam en die heeft alles opgestuurd naar Berlijn samen met zijn uitslagen. Als jij hem nog hebt en zelf mee moet zeulen wel zorgen dat de envelop dicht blijft he anders kun je nog een keer.

ik heb de uitslag van de medical en de uitslag van foto beide in een goed gesloten, verzegelde envelop meegekregen maar de foto zat er in een open envelop bij.
Ik heb van tevoren nagevraagd of ik de uitslagen zelf mag meenemen naar Berlijn en dat was volgens case officer geen probleem. Ben alleen vergeten te vragen wat te doen met die enorme foto.

[quote author=nance link=topic=5896.msg75456#msg75456 date=1164045853]
ik heb de uitslag van de medical en de uitslag van foto beide in een goed gesloten, verzegelde envelop meegekregen maar de foto zat er in een open envelop bij.
Ik heb van tevoren nagevraagd of ik de uitslagen zelf mag meenemen naar Berlijn en dat was volgens case officer geen probleem. Ben alleen vergeten te vragen wat te doen met die enorme foto.
[/quote]

Bel ze gewoon morgen even op in Berlijn en leg het uit. Mij werd toen heel duidelijk gezegd dat als ik de foto mee zou krijgen de envelop gesloten moest zijn en als dat niet zo was kon ik het opnieuw doen. Maar misschien bedoelde hij toen wel de uitslagen enzo en niet zozeer de foto op zich. Die kun je zelf natuurlijk niet gaan bewerken dus het zal wel los lopen maar een belletje kun je er wel aan wagen toch?

De foto kreeg ik ook gewoon mee en heb het aan de panel doctor hier in Perth afgegeven. Samen met hem hebben we er naar gekeken. Geen probleem om het zelf mee te nemen dus.

Back