M-biljet 2007

We hebben een week later een verzoek tot herziening van de aanslag ingediend. Volgens mij hadden ze namelijk iets verkeerd gedaan met de arbeidskorting. Mijn vriendin en ik hebben samen tegelijk (in twee aparte brieven) bezwaar gemaakt. Mijn vriendin kreeg netjes een bevestiging, ik heb nooit iets ontvangen. Gisteren kreeg ik plotseling het bedrag waar ik recht op meende te hebben netjes op mijn girorekening bijgeschreven (zelfs nog iets meer). Nooit een bevestiging of herziene aanslag of wat dan ook ontvangen, maar mij hoor je niet klagen. Mijn vriendin wacht nog op haar centjes. Leuker kunnen ze het niet maken....

Mochten andere mensen hetzelfde hebben: check nog eens de aanslag die je van de Belastingdienst hebt ontvangen en je eigen berekening die je achterin het M Formulier kunt uitvoeren. In ons geval hebben ze het premiedeel van de arbeidskorting buiten beschouwing gelaten. Afhankelijk van je persoonlijke omstandigheden kan dit aardig in de papieren lopen (in ons geval in totaal bijna E2000)!
 
[quote author=Inge link=topic=8960.msg123566#msg123566 date=1218353774]
Wow dat is snel. Ik dacht dat het met een Mbiljet zo lang duurde?
[/quote]
Wees gerust :)-( ), het gaat niet bij iedereen zo snel. Wij zijn nog steeds in afwachting van het resultaat van ons M-biljet ... en dan over het jaar 2006 ,,, Vorig jaar Juli voor de 2e keer ingevuld en opgestuurd (fout in de verwerking bij Belastingdienst, vervolgens meer dan een half jaar geduurd met 4 of 5 pogingen om een nieuwe opgestuurd te krijgen!) en nog steeds aan het afwachten ...
 
M-biljet over 2007 in september opgestuurd, begin december het geld op de rekening! Ook hier dus geen problemen! :up:
 
Halverwege vorig jaar m-biljet zelf telefonisch aangevraagd, enkele maanden later opgestuurd gekregen, voor het einde van het jaar ingevuld en weer teruggestuurd, enkele weken geleden een leuk bedrag bijgeschreven.

:up:
 
Back
Top