We hebben een week later een verzoek tot herziening van de aanslag ingediend. Volgens mij hadden ze namelijk iets verkeerd gedaan met de arbeidskorting. Mijn vriendin en ik hebben samen tegelijk (in twee aparte brieven) bezwaar gemaakt. Mijn vriendin kreeg netjes een bevestiging, ik heb nooit iets ontvangen. Gisteren kreeg ik plotseling het bedrag waar ik recht op meende te hebben netjes op mijn girorekening bijgeschreven (zelfs nog iets meer). Nooit een bevestiging of herziene aanslag of wat dan ook ontvangen, maar mij hoor je niet klagen. Mijn vriendin wacht nog op haar centjes. Leuker kunnen ze het niet maken....
Mochten andere mensen hetzelfde hebben: check nog eens de aanslag die je van de Belastingdienst hebt ontvangen en je eigen berekening die je achterin het M Formulier kunt uitvoeren. In ons geval hebben ze het premiedeel van de arbeidskorting buiten beschouwing gelaten. Afhankelijk van je persoonlijke omstandigheden kan dit aardig in de papieren lopen (in ons geval in totaal bijna E2000)!
Mochten andere mensen hetzelfde hebben: check nog eens de aanslag die je van de Belastingdienst hebt ontvangen en je eigen berekening die je achterin het M Formulier kunt uitvoeren. In ons geval hebben ze het premiedeel van de arbeidskorting buiten beschouwing gelaten. Afhankelijk van je persoonlijke omstandigheden kan dit aardig in de papieren lopen (in ons geval in totaal bijna E2000)!