M2A of Justmigrate

Joff

Member
Hallo,

Ik zit met een dilemma.

Moeten wij M2A of Just Migrate in de armen nemen om voor het visum te gaan?
2A heeft hier heel erg veel goede recensies, Just Migrate heeft er ook een aantal.

Just Migrate is een stuk goedkoper en de mails die ik van Tamara heb gekregen zien er proffesioneel uit.

Wij zijn er nog niet helemaal uit. We willen gewoon het bureau in armen nemen waarbij het meeste kans maken om het visum te bemachtigen.

Iemand tips voor ons?
 
enige tip: pak degene waar je je goed bij voelt. Ze hebben allebei goede recensies, M2A misschien iets meer. Voor ons was doorslaggevend dat M2A degene was die voor ons de enig juiste optie vond. Maar als dat niet uitmaakt dan is het belangrijkste dat je het gevoel hebt dat het meest klikt. Het is tenslotte wel degene die voor een deel gaat bepalen hoe jouw toekomst eruit gaat zien.
 
Ik ben het helemaal eens met Lamarck volg je gevoel, dat hebben wij ook gedaan en ik weet zeker dat wij niet op het punt stonden om te vertrekken als we dat niet hadden gedaan. In het begin komt er zoveel op je af en je denkt dat je weet hoe alles in elkaar zit maar na verloop van tijd verandert er veel en zonder bureau hadden wij geen visum. Als wij voor de eerste (Buijse) waren gegaan hadden we nu nog geen visum gehad.

Groetjes
Yvonne
 
Hi, zoals je misschien hebt gezien, zijn wij ook met JustMigrate in zee gegaan en we hebben heel goed met Tamara samengewerkt om ons visum te bemachtigen. Ik kan haar van harte aanbevelen!
Overigens hebben wij, net als veel anderen, eerst kort met een andere bureau gewerkt (en veel geld verloren, inclusief een fout advies), gelukkig zijn we op tijd naar een ander bureau overgestapt......

Succes en groet, Annemarie
 
Gevoel... gevoel... gevoel!!! Volgens ons zijn beiden net zo goed gezien alle reacties op het forum... Ook wij hebben getwijfeld tussen M2A en JustMigrate en wij hebben voor Tamara gekozen. Wij vinden dat zij veel persoonlijker op onze vragen inging dan M2A voordat wij überhaupt een contract hadden getekend.

Nu kunnen wij ons voorstellen dat M2A heel veel aanvragen krijgt en dus niet meteen die diepte in kan of wil gaan, maar dit gaf wel de doorslag om voor JustMigrae (Tamara) te kiezen.

En tot nu te gaat dat heel goed. Zij is zeer zorgvuldig en denkt goed mee. Zij geeft goede adviezen over het scala aan keuzes wat gemaakt dient te worden. Dat werkt heel prettig... :up:
 
Back
Top