Makelaar / Werk

Simone said:
Alles wordt sowieso heel strak ingepakt, want we hebben geen hele container.
Mijn ouders zijn ook terug gekomen zonder bubbeljes, gewoon krantenpapier enz, komt dus wel goed.
Inderdaad, je ouders hoor je in krantenpapier in te pakken (vergeet niet een paar luchtgaatjes te prikken), niet in bubbeltjesplastic!
(sorry, ik kon het niet laten ;))
 
Hans de Visser said:
Simone said:
Alles wordt sowieso heel strak ingepakt, want we hebben geen hele container.
Mijn ouders zijn ook terug gekomen zonder bubbeljes, gewoon krantenpapier enz, komt dus wel goed.
Inderdaad, je ouders hoor je in krantenpapier in te pakken (vergeet niet een paar luchtgaatjes te prikken), niet in bubbeltjesplastic!
(sorry, ik kon het niet laten ;))
lol!! Niet zo grappig doen! Ik zit hier op me werk, kan niet hardop lachen!!
:D
 
De huizenmarkt ligt idd een beetje op zijn gat. Maar ja, wat wil je geloven..... Ik heb altijd, wat de markt ook deed en wat ze ook zeiden, altijd op mijzelf vertrouwt. Ik wist dat ik ze snel zou verkopen, al zag konden anderen wel duizenden redenen verzinnen, dat het niet zou lukken. Ik heb de huizen die ik heb verkocht binnen 6 weken verkocht.

Als het niet gaat zoals je wilt, kijk dan wat je zelf er tussen zet of blokkeert. Misschien ben je ergens bang voor of hoe ga je ermee om. Ik kijk altijd als dingen tegen zitten, of de dingen niet gaan zoals ik wil, wat mijn aandeel erin is. I
k heb ook wel eens gehad, dat ik iets heel graag wilde en er alles voor deed, maar het toch niet lukte ik er achter kwam, dat ik het hoe gaaf ik het ook vond, doodsbang was dat het echt ging gebeuren. Er zou voor mijn idee, geen weg meer terug zijn. Toen ik daar achter kwam, wat het was, ging het vanzelf.

Dit is iets van mij, hoe ik met mijn leven omga. Misschien hebben jullie er iets aan.

succes!!!
 
Ursula said:
Nou ja het is maar hoe je het bekijkt Jacky.

Iedere keer als we kijkers krijgen (13x nu) zorgen we dat het huis er picobello bij ligt, schoon, opgeruimt, verse bloemen, tuin netjes noem maar op. We hebben slechts 1 x een bod gehad dat ook nog eens 30.000 euro onder de vraagprijs lag! Ik bedoel, we hoeven ons huis ook niet weg te geven toch!?!

En geloof me we gaan liever vandaag als morgen!

Ik hoop dat iedereen met een visa zijn/haar/hun huis snel verkoopt want wij worden zo langzamerhand een beetje desperate....


Ursula :?

Hoi Ursula,

Het is idd hoe je het bekijkt.

Ik hoop echt voor jullie, dat je het huis snel verkoopt. Die koper komt........Wat is jullie reden om te gaan emigreren of staat dat al op de site?
 
Ursula said:

Iedere keer als we kijkers krijgen (13x nu) zorgen we dat het huis er picobello bij ligt, schoon, opgeruimt, verse bloemen, tuin netjes noem maar op.

op de website van BBC staan tips om je huis beter verkoopbaar te maken (ik weet alleen niet zo snel de link), een van die tips van om appeltaart te bakken, dan worden mensen sneller geinteresseerd. Geen zin om die hele taart te bakken, dan kon je ook gebruik maken van vanille olie zodat het huis lekker gaat ruiken. wie weet werkt het
icon_razz.gif
 
Hallo Ursula,

Wat ontzettend jammer dat het niet gaat lukken! Ik vrees nog heel erg voor ons. Mijn man wil namelijk TRA voor KOK aanvragen maar heeft geen 6 jaar ervaring. Wel 12 jaar in de horeca maar pas 3 jaar echt kok, dus ik ben bang dat het heel lastig wordt.

Ik vind het wel spannend hoor wat jullie willen doen! Lijkt me echt wel een beetje stressy, maar ja, een enorme ervaring wordt het zeker!

Succes!

Groetjes Neeltje
 
Op BBC1 is er 's ochtends een programma over huizen verkopen "Trading up". Daar laten ze zien dat je soms voor 500 pond al zoveel kunt veranderen. Soms moet je er gewoon voor €100,- aan verf tegenaan gooien. Maar dat oogt misschien wel beter dan (wat je veel in dat porgramma ziet..) bloemetjesbehang.

Ursula said:
Kuch, Kuch......

Mag ik mijn bescheiden ervaring ook even vermelden, niet erg positief vrees ik.
VORIG jaar Februari (ja je leest het goed) hebben wij onze 2 onder 1 kap voor 169.000 eurietjes te koop gezet. Volgens de makelaar zou het 4-5 maanden duren voordat ie verkocht was, wij blij want dan konden we aan onze reis beginnen. Nu zijn we 1 jaar 3 maanden verder en ons huis is nog steeds niet verkocht en moesten we 10.000 euro zakken met de prijs. Natuurlijk zal het anders zijn in het westen van het land, of in de grotere steden, maar hier in het oosten schijnt niemand meer te willen wonen :( .

Ursula
 
Back
Top