Man stopt baby in droger

SiMaKy

New Member
Dit is hoe gek sommige australiers kunnen zijn. Als het waar is............

Marc

Uitgegeven: 30 mei 2006 09:48
Laatst gewijzigd: 30 mei 2006 09:48
SYDNEY - Een Australische baby heeft haar geknoei met een drankje moeten bekopen met zware kneuzingen en brandwonden. De man die voor het eenjarige meisje zorgde, stopte haar namelijk met bevlekte kleren en al in de wasdroger.

Het kind liep in de droogtrommel ernstige brandwonden op en kneuzingen aan haar rug en gezicht. Artsen van het ziekenhuis in Perth verwachten een volledig herstel van het meisje, maar de verwondingen noemden zij "verschrikkelijk".
De 21-jarige vriend van de moeder van het kind werd dinsdag op borgtocht vrijgelaten en moet in juni voor de rechtbank verschijnen, meldde de Australische politie. Hij mocht van de politie geen contact opnemen met de vrouw of het kind.

Verschrikkelijk  :-o
Mijn meisje is 13 maanden, hoe kan iemand zoiets doen!  Zulke dingen gebeuren helaas overal.  Ik hoop dat hij zwaar gestraft word.

Tja erg ziek wat hier in Perth is gebeurd, ik kan gelukkig zeggen dat ik het niet was.

Levens lang opsluiten die gast.

Of die kerel! Die moet toch ook wel passen  :| - ach, anders maken we 'm passend! Na standje extra, extra, extra kastdroog komt ie er in ieder geval een maatje kleiner uit  :-D!

Hgr, Jeanine

Ja hoor 's, als een kind vlekken maakt, dan stop je 'm in de wasmachien, niet in de droger. Toch?

Eerst vlekken drogen anders gaan ze uitlopen en daarna grondig wassen en weer drogen!!! :roll:

Voor mijn duitse chef moet ik maar een ander soort drogen huren, weet trouwens niet of ze die hier al hebben :|

Hoor net dat op het nieuws dat je Baby's maar 2 minuten in de droger moet doen omdat je anders het etiket in de luier niet meer kunt lezen (rare Ozzies).

Nee maar alle gekheid op een stokkie, de baby is voor 2 minuten in de droger gegaan (als je die man en het news moet geloven).

Ps. Zelf denk k dat 2 minuten in de droger beter is dan 2 minuten in de magnetron

wow wat zijn we allemaal weer vriendelijk. haatdragend wil ik nog niet zeggen, maar tjonge jonge.....

Voor alle duidelijkheid: wat die kerel deed is niet normaal. Maar ja, wie weet wat voor trauma die kerel zelf hebt.

En dit heb niks met ozzies te maken. Ook in europa en usa zijn genoeg van deze "minder slimme mensen"

En nee, zit nog niet in perth, ken die kerel niet en ben het zelf ook niet. maar ik oordeel niet voor ik t hele verhaal ken.

mzzls

ie weet wat voor trauma die kerel zelf hebt.

ja, alléén hij is volwassen (hoewel!!) en je kan niet heel je leven
blijven roepen dat je zo'n slechte jeugd hebt gehad onder het
motto 'mijn therapeut zegt dat het niet allemaal mijn schuld is'

al zijn het nog zulke ettertjes van kinderen blijf je af

Ben ik helemaal met Tum eens hoor!

Iemand zijn verleden, hoe traumatisch dan ook, mag nooit een excuus zijn om op zo'n manier met een geheel afhankelijk iemand om te gaan  :x

Hgr, Jeanine

Uiteraard ben ik het nog steeds met jullie eens, ik heb ondertussen wat meer info over die gast gekregen van een collega van me die hem persoonlijk kent.

Het is een erg rare sneuter die veel problemen heeft gehad en hij heeft voor het Australische Cricket team gespeelt in het verleden maar is daar uitgeknikkerd en na die tijd is het erg berg afwaards met hem gegaan.

Aan z'n ballen ophangen? Je mag je afvragen of de man nog wel een bewustzijn heeft..... LOL

we kunnen ook nog een industriele centrifuge proberen. You spin me right 'round, baby, right 'round, like a record baby, right 'round 'round 'round (herinnert u zich deze nog!!!!???? Dead or alive?).  :roll:

Marc

Ik praat t ook niet goed of wat dan ook. Wat die gast deed, dat deugd gewoon niet. ik zeg alleen maar... vaak is er meer aan de hand dan op het eerste gezicht lijkt. En dat bericht geeft niet alle info.

Daad veroordelen is okay, maar de man zelf? Laat ik  zo zeggen, als hij geen straf krijgt, dan moet ie op zijn minst hulp krijgen..., want iets is misgegaan.

Back