Man stopt baby in droger

Ja, je hebt wel gelijk, Henk.

Ik ben een jaartje of 6 strafrecht advocaat geweest, en inderdaad zit achter de meeste misdaden (erg of minder erg) meestal een mens net als jij en ik, maar met een hele stapel problemen meer. Dat is absoluut geen excuus voor wat die persoon doet, maar het zet alles wel in een ander perspectief. In zoverre was mijn voorgaande reactie een beetje overtrokken.............ik neem hem maar terug, denk ik............. :oops:

Marc

Het zal jouw kind maar zijn die hij in de droger stopt....

In de war of niet, hij moet van kinderen af blijven.

Ja Lin, maar als ik zeg 'in de war', dan hecht ik daar een meer psychiatrische waarde aan.... Tuurlijk moet 'ie dat kind niet in de droger steken!

't blijft slordig om zo'n kindje in de droger te stoppen :-(

Groetjes
Syl

p.s. Marc: Dead or Alive.........een en al herkenning :) showing our age? what about King met "Love and Pride" :)

Moet je in de NT de radio aanzetten... we waren daar deze maand 2 weken op vakantie en ze draaien allemaal jaren '80 muziek! Erg leuk: we waren met z'n vieren (allemaal 30+ zeg maar) en wie het snelst artiest en titel wist  :wink:

Terug op de baby... pas maar op dat die man de droger-fabrikant niet aanklaagt... stond niet in de instructies dat je er geen babies in kon drogen...

On a more serious note: dit is natuurlijk heel erg. In sommige/veel gezinssituaties moet je medelijden met de kinderen hebben. Als de ouders er (helemaal) niet aan toe zijn oid... What do you do? Je kunt moeilijk een opleiding in het leven roepen die mensen moeten volgen voordat ze kinderen mogen krijgen...

:eek:fftopic:[quote author=SiMaKy link=topic=4815.msg61237#msg61237 date=1149068680]
we kunnen ook nog een industriele centrifuge proberen. You spin me right 'round, baby, right 'round, like a record baby, right 'round 'round 'round (herinnert u zich deze nog!!!!???? Dead or alive?).  :roll:

Marc
[/quote] :x die zit dus nu voor de rest van de week in me hoofd, bedankt!  :lol: [quote author=Jan Katers link=topic=4815.msg61265#msg61265 date=1149079112]
Moet je in de NT de radio aanzetten... we waren daar deze maand 2 weken op vakantie en ze draaien allemaal jaren '80 muziek![/quote]Of hier in Brisbane Triple M, zeker in het weekend. Het jeugdsentiment stroomt je oren uit... ( :? ok, waar die uitdrukking vandaar komt weet ik ook niet)
:eek:fftopic:

Die baby is de enige hier die echt zielig is! Arm kind.......

Ik snap het wel hoor, maar we krijgen hier bijna een schuldgevoel als we die vent voor Jan Loetje uitmaken.
En trouwens, al die gein eromheen moeten we natuurlijk niet al te serieus nemen.....ik vind het wel kunnen hoor...een beetje sarcasme! :evil:

En hulp moet ie inderdaad zeker krijgen! Daar zijn we allemaal wel over eens!

"Meneer, waar stoppen we een vieze baby in?"
"in uh...uh...uh...bad"
"goed zo, u gaat door voor de droger!!!"

(Don't take this too serious please...)

kan je trommel daar nou niet van vastlopen, zo'n kindje erin?
nee, flauwekul, tis jammer dat deze mensen zich niet bewust zijn van hun problemen zodat ze bewust
kunnen kiezen om geen kinderen te nemen.
hans

[quote author=Syl link=topic=4815.msg61264#msg61264 date=1149077998]
p.s. Marc: Dead or Alive.........een en al herkenning :) showing our age? what about King met "Love and Pride" :)
[/quote]

Oooooooooooooooooh,

Man!!

King! Geweldig was dat. Heb de -uuuuhhh- LP, denk ik, helemaal grijs en in de kras gedraaid. Fantastische muziek: that's what my heart yearns for now, LOVE AND PRIIIIIIIIIIIIDE!!

Marc

[quote author=Hans de Visser link=topic=4815.msg61270#msg61270 date=1149081348]
:eek:fftopic:[quote author=SiMaKy link=topic=4815.msg61237#msg61237 date=1149068680]
we kunnen ook nog een industriele centrifuge proberen. You spin me right 'round, baby, right 'round, like a record baby, right 'round 'round 'round (herinnert u zich deze nog!!!!???? Dead or alive?).  :roll:

Marc
[/quote] :x die zit dus nu voor de rest van de week in me hoofd, bedankt!  :lol: [quote author=Jan Katers link=topic=4815.msg61265#msg61265 date=1149079112]
[/quote][/quote]
Sorry............... :evil:

Marc

Ik wou al zeggen: ik had toch al eens een keer iets over droogtrommels geschreven.............

Is een tijdje terug, maar toch nog steeds recent! :?

Marc

Back