Marloes zoekt -via Kookaburra- een leuke baan

kookaburra

XPdite Sponsor
Hallo!

Mijn naam is Marloes, ben de nicht van Cathelijn (Kookaburra) en ben op dit moment voor een jaar in Oz (WHV). Aangezien een backpacker altijd geld tekort heeft  :| ben ik op zoek naar een leuke baan in Adelaide of Perth. Op dit moment ben ik in Adelaide en afhankelijk van het krijgen van een job blijf ik hier of vertrek ik naar het mooie Perth.
Ik ben niet kieskeurig qua baan en sta (bijna) overal voor open (nee, niet voor alles.. hahaha) Ik heb veel ervaring in de horeca, maar dat hoeft natuurlijk nu niet perse..

Is er toevallig iemand op het forum die mij verder kan helpen? Zou geweldig zijn!  :up:

groetjes,
Marloes
 
Hey Marloes,

Ik ken het probleem... ik zie dat je berichtje al van zo'n 2 maanden geleden is, dus je hebt waarschijnlijk al iets gevonden. In ieder geval: in Perth zijn er echt tig baantjes te vinden (als je idd maar niet te kieskeurig bent). Veel hangt echter wel af van zelf op deuren kloppen (werkt altijd!). Zorg gewoon dat je een aantal Engelstalige CV's hebt die je af kunt geven. Als je niet perse in Perth hoeft te werken maar ook wat meer 'outback' werk durft te doen, zijn er zelfs nog meer mogelijkheden. Verder kan ik je vertellen dat als je een auto hebt (zo super handig!) dat je nog tig meer opties hebt. Ik werk zelf nu (mijn laatste week) bij Hillary's Boat Harbour en ik weet dat ze daar altijd op zoek zijn naar mensen (ja, zelfs nu in de winter, maar in de zomer hebben ze er nog meer nodig!).

Succes met je reis!
 
Back
Top