Mascotte benaming

Voordat ik met de poll ga beginnen, nog één suggestie voor de naam.

Als eerbetoon aan onze  :humble: OPRICHTER en ADMINISTRATOR, kunnen we hem ook

[size=14pt]"LOST"[/size]

noemen.

Rene
 
Tja, daar kan ik me wel in vinden, echter als je Lost en Ozzie(aussie) coombineerd krijg je natuurlijk weer Lozzie of Laussie... take your pick mate, but keep us posted... :-D :up:
 
Even gallen hoor :p
Wat dachten jullie van Saviquacwanttans? Alle eerste 2 letters van de Australische staten of de afkortingen :) Zou ook Satansquacviwent kunnen, maar het begin is dan weer zo duivels he  :loldevil: of wetaquntsavins.....  In dit geval maar goed dat je Queensland met een q schrijft :D
Dit is trouwens wel lachwekkend...   :rotflmao: :rotflmao:

Sorry voor mijn flauwe reply, maar had even een lachbui nodig ;)
 
:lol: :-o En hoe moet je dat gaan onthouden ???????? :thinking
Kan het nog een beetje moeilijker ? Alvast origineel .
Groeten Katja
 
Hé Annemiek, dat 'qunt' in die ene naam, mhhhhhhhh klinkt toch verdacht veel als een woord wat ik niet helemaal als representatief voor ons forum vind  :thinking: :thinking: :blush: :lmao:

groetjes Miranda
 
Daarom had ik ook gezegd dat het maar heeeel goed was dat queensland met een Q geschreven werd ;)

Njusha... Mark en ik hebben eens een gekke bui gehad en via msn allemaal idiote woorden verzonnen. Het leukste woord wat we beiden nog konden onthouden was Froepelminostratiekootje ;)

Serieuze namen voor de roo... Is het eigenlijk een jongetje of een meisje? Mocht het een meisje zijn, dan vind ik Emi wel een leuke. Van emigratie :D  Voor een jongetje vind ik Jackaroo wel leuk :)
 
Geeft nix hoor ;) Ik zie zo vaak dingen over het hoofd :D Vraag me eigenlijk af hoe dat kan, want ik ben echt niet zo groot ;)
 
Ik heb nu 21 namen. Tè veel voor een poll. Als je nu uit de onderstaande lijst 1 naam kiest (ik wil het terug brengen naar zo'n 5 à 6 namen), dan kan ik de poll starten;

Dreamy
Emie
Jackaroo
Kangadite
Kangarozzie
Kangooballs
Laussie
Little
LOST
Lozzie
Ozziedite
Ozzieroo
Pozzo
Rooscottie
Swaggie
Walliballs
Xpcotte
Xpdity
Xpéroetje
Xpgaroo
XP-Mathilde


Rene
 
En ik begin met LOST, ook al doordat er veel mensen zijn die zich "Lost" voelen in de papieren rompslomp van de visum aanvragen.
Tevens een eerbetoon aan Louw.

Rene
 
Dan ga ik voor Lozzie,

Lo= voor Lost
Ozzie= spreekt voor zich denkt ik.
Lozzie= voor de papieren rompslomp.

Greetz,
Koen
 
Ik ga voor LOST, aangezien de kangaroe zich in Nederland vast wel een beetje 'lost' voelt... Ver van zijn familie vandaan...

Anne Marie
 
is toch simpel ?
we kopen er met z'n allen gewoon nog een, en noemen ze dan :

XPDIT(J)E & DATJE...... :up:

:-D :-D :-D 
 
Het loopt toch echt storm met dit draadje. Denk ik dat de naam "Lost" toch wel een idee gaat worden, want de arme 'roo begint zich toch wel verloren te vinden.

Rene
 
Mijn inspiratie is even helemaal weg, dus Lozzie lijkt me  :up:

We hebben de L , we hebben de O, we hebben de Z, we hebben de Z, we hebben de I en we hebben de E!!!

:cheer: :cheer: :cheer: [size=14pt] GO LOZZIE [/size] :cheer: :cheer: :cheer:
 
Ehhh Rene.... Als ik het zo tel..... zijn er inmiddels meer gegadigen voor Lozzie dan voor Lost... hoe zwaart telt jou stem????


Greetz,
Koen
 
Hey Rene, hoest ermee??? Tijd niets van je gehoord, ik heb eens even een vraagje is de naam van de mascotte nu al bekend??
We hebben natuurlijk wel voor de 18de maart een naam nodig voor kangaroo... toch???

Jij komt toch ook, we hopen het wel tot gauw. :up:

Gr.Koen
 
Back
Top