maverick (aka Marco)

Hallo Marco,

Welkom op het forum, heel veel plezier hier.

En vooral sterkte :wink:

Groetjes Lin

Hoi Marco!

Wat een k.u.t.-situatie hè! Jij daar, zij hier. Vreselijk vond ik dat, toen ik nog in N'land woonde en Steve hier. Vooral om alles nog zo in het begin was voor ons.

Nou, als je wilt uithuilen, dan kan ook dat hier!  :)

Keep us posted!

Cheers,

Ireen.

Hi Marco!

Ik sluit me aan bij voorgaande Brissie Gals. Welcome! En sterkte de komende tijd. En man.........wat een maand om te gaan trouwen, hot, hot, hot!

Groetjes
Syl

Hi Marco,

Hier nog een Brissie girl om je welkom te heten.

Ik snap niet hoe je dat doet om zo lang bij elkaar weg te zijn. Langste dat ik bij mijn vriend weg was, was 3 weken, omdat ik al een ticket had om naar NZ te gaan en hij niet mee kon vanwege zijn werk. Ik heb hem na mijn 12 maanden werkvisum dus ook gewoon mee naar huis genomen om vervolgens daar mijn visum aan te vragen.

Heel veel sterkte en succes toegewenst.

Groetjes,

Brigitte

Hallo Marco,

Welkom op het forum en heel veel succes met jullie trouwen.

groetjes Jolanda

Ik ben dan wel geen "Brissy girl" maar toch een hartelijk welkom hier op dit forum,

Veel sux6 met je a.s. huwelijk (alhoewel nog een eind weg.)

Rene

He Marco,

Kweet dat t lastig is als je elkaar lang niet kunt zien, dan valt mijn situatie nog mee.
Mijn ierse vriend en ik zijn beide ook bezig met skilled migration en hij woont nu in ireland en een keer per 4-5 weken vliegen we n kort weekendje over... Maar: als je eenmaal in Oz bent zijn jullie ook altijd en veel samen! Zo kun je t ook zien! Heel veel succes! Grts, Mariekske

Hallo Marco,

Welkom op het forum  :hi:

Sterkte met het wachten om elkaar te zien, misschien dat deze engelse uitdrukking een beetje helpt:
"Absence makes the heart grow fonder"

Groetjes,
Susan, Mees & Shea  :baby:

Hai Marco,

Misschien moet ik op zulke posts PM'en... Ik denk het wel...

Maar mijn hubbie is gistermorgen thuisgekomen van een paar weken Europa en we zijn even druk met elkaar bezig.

Ik schrijf je nog. :)

Ireen.

Kort maar krachtig: Cijfer jezelf niet weg... en is het huis verkopen op dit moment de beste optie?

Veel wijsheid toegewenst in je beslissingen!
Syl :)

Weinig origineel, maar ik sluit me helemaal bij Syl aan.

Heel veel sterkte!

Groetjes Lin

Back