maverick (aka Marco)

Hey dames bedankt voor de reacties, Ireen, ik mail je nog. HEEL bedankt voor je PM.

En ja het huis moet toch weg, of ik nu wel of niet weg ga hier.

Poehee, wat een steun kan een mens hier krijgen THX allen :win1:

Moeilijke situatie hoor. Ik hoop dat alles op z'n pootjes terecht komt. Heel veel succes.

Welkom op het forum i.i.g. :up:

hey allen. even een update over mijn persoontje hier.
Via deze site ben ik heel wat wijzer geworden over Australie en heb al een voorliefde gekregen. De australie ziekte heb ik nog niet maar dat komt nog wel denk ik.

Wat ik eigenlijk kwijt wil is dat de reden waarom ik hier terecht was gekomen, nl een vriendin in oz, niet meer door gaat.
Na een hele moeilijke tijd, nadat zij weer thuis was gekomen, is het hoge woord eruit gekomen. Haar tijd hier met mij was niet wat ze had verwacht, er zijn veel dingen gebeurd waar ze niets van durfde te zeggen. Ze wilde mijn gevoelens sparen. Ik heb het allemaal niet in de gaten gehad en heb zoveel steken laten vallen.

Enfin, ik voel me K*t maar mijn liefde voor haar is er nog steeds, haar liefde voor mij is puur een vriendschap.
Alle plannen, alle hoop, alles is weg....geen brisbane met haar...

Ik ga wel in januari naar haar toe, dat doe ik zeker. Ik weet alleen niet hoe het gaat worden, wat ik moet verwachten, of ik wat kan verwachten.

Neem van mij aan, long distance is very long distance, zeker als je veel uit te praten hebt.
ik kan niet zomaar even langs vliegen, als dat zou kunnen.

anyway, ik hou de optie australie wel open, al zou het alleen maar voor mij zijn. Mijn leven veranderen, een andere uitdaging, I got nothing to loose, maar dan is Brisbane toch wel mijn favoriet.

Ja ook omdat zij daar woont...maar dat is meer een gemak.

voorlopig heb ik hier even niets meer te zoeken, ik weet julllie te vinden.

Thx aan iedereen die mij gesteund hebben en ik wens een ieder hier heel veel sterkte met jullie plannen.
Chin up, and go for it....

Cya marco

He Marco

Erg vervelend je situatie, heel veel sterkte iig de komende tijd.

Groetjes Sander :up:

Shit Marco... wat een rotbericht...
Mijn hart gaat uit naar je, met name omdat je deze situatie zoals die nu is niet echt hebt zien aankomen... Natuurlijk ken ik de situatie niet, misschien heb je steken laten vallen, maar je hebt toch je best gedaan? Niets zo ingewikkeld als de liefde. Ik hoop dat na je bezoek in januari dingen toch meer duidelijk voor jullie worden en er misschien toch nog hoop is voor jullie relatie.

Ik wens je heel veel sterkte met het verwerken van haar beslissing. En ondanks dat hoop ik je toch nog eens hier langs te zien komen.

Groetjes Lin

Hey Marco!

So sorry to hear this! Maar, alles voor een reden. Als er EEN ding nodig is voor lange-afstands-relaties dan is het wel een HEEL open communicatie, zonder angst om dingen te zeggen. Ik spreek uit ervaring, dat weet je.

Ergens ben ik blij voor je dat niet meer maandenlang hoeft te wachten tot je je partner kan zien, want dat is verschrikkelijk.

Maar goed... blijft een ellendig gevoel nu, hè? Sorry mate.

Catch up later! (Wie weet een terrasje in B'bane :) )

ben nog steeds welkom in brisbane, maar niet als partner, (helaas)
dus een terrasje zit er nog wel in

thx allemaal

AHUM!!!!!!!!!!!!

ben er weer, beetje druk geweest en er is zoveel gebeurd.:p
om niet geheel in detail te treden en een ieder die deze post in zijn geheel heeft gelezen.....
IK GA NAAR BRISBANE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ok nog niet voor vast maar in ieder geval voor bijna 6 weken, en damn i'm happy

dus als er iemand een terrasje wil pakken in bris....
van 4 jan 2007 t/m 16 feb 2007 ben ik down under (above sea level for a change)

CYA

He Marco,

Ik heb wat gemist geloof ik, maar in ieder geval welkom op het forum en succes met alles.

Groetjes,
Danny-Eva

Ik had maar liefst een hele pagina gemist. Rot voor je te horen dat de liefde niet wederzijds was. Het is wel wat Irene zegt dat het dan wel beter is dat je niet zo lang meer hoeft te wachten. Ik wil je in ieder geval heel veel plezier wensen in Brisbane en wie weet tik je wel een ander chikkie op de kop! Maar ja dan moet je weer lang wachten om bij haar te zijn.....Hmmmmmm quite the ordeal! Anywho succes en geniet van je tijd in Australie, dat virus heb je daarna wel te pakken.

Groetjes,
Danny-Eva

THX Danny-Eva,
maar heb goed nieuws, hehe
Zoals ik al eens in een post aan iemand anders zei, Echte liefde gaat niet over.
Zo ook bij mij en bij mijn meisje in Brisbane.
Lang verhaal moeilijk uit te leggen en voor veel mensen niet te begrijpen.
Voor mij erg duidelijk en dus ga ik 6 weken naar haar toe. wat ik zowiezo al van plan was.
Goede nieuws, Als alles gaat zoals "wij" hopen gaan we in january plannen maken voor de toekomst.
de nabije toekomst dan wel en geen tien jaren plan.

Ik ben in mijn nopjes met het gevoel dat ze op mij wacht en het feit dat ik de tickets in mijn handen heb :p
geen lekkerder gevoel dan weten dat ik naar brisbane ga.
OK OK, january!!! ik weet het HOT HOT HOT HOT HOT maar als ik dat overleef , overleef ik alles, toch??? niet???? wel????

YAY, mijn 6 weken brisbane zitten erop. en ik heb genoten van de vriendschappen die ik hier heb opgebouwd.
Ik heb heerlijke uren gehad met irene. lekker lunchen . echt geweldig dus ik wil haar via deze weg ook nog even in het zonnetje zetten.

anyways, voor diegene die de history kennen, ik heb 6 weken doorgebracht bij de vrouw waar ik voor naar brisbane kwam. en ik ga weg met mixed emotions.
serieus, als ik kon blijven had ik het gedaan. en wie weet, mischien, heel mischien.
ga ik alsnog terug..........

life is full of suprices...

Zelfs mixed emotions zijn beter dan geen emotions. Je hebt een leuke tijd gehad in Oz, en dat NIEMAND van je af nemen.
Time will tell, en er niets zo veranderlijk als de gedachtengang van een vrouw :lol1:  :lol1:(behalve het weer). (Ik zal wel een of andere opmerking krijgen van een van de dames on-line!! :loldevil:)

Hoe het zij, ik wens je met wat voor beslissing je ook neemt, veel succes. En onhoud dit, Australië heeft je veel te bieden.

Rene-l

Nee hoor René, ik ben ook zo: neem ik nou déze dish, of díe. Eh ober, toch maar dítte.... :grin:

Nee, alle gekheid op een stokje, 't is allemaal niet makkelijk, en ik heb er natuurlijk alles aan gedaan om Marco nog meer te verwarren.. ehh, te helpen... ;-) Sommige situaties liggen nou eenmaal niet zo voor de hand.

'k Kan je alleen maar wijsheid toewensen Marco, maar dat wist je al :)

:up: Ireen

Back