Mechanical Engineer 2126-11 nu ook op de MODL!!

Bartman

XPdite Sponsor
Op de nieuwe MODL lijst (bedankt voor je tip Rob Breumelhof) staat nu ook Mechanical Engineer.

http://www.immi.gov.au/skilled/gene...skilled-occupations/occupations-in-demand.htm

Ik weet alleen niet of ik er gebruik van kan maken, omdat ik al een visumaanvraag voor STNI voor Zuid Australie heb lopen. (die komt als het goed is in de komende 2 maanden rond) Het circus weer opnieuw opstarten zou me weer een half jaar achteruit zetten.

Of is er nog een andere optie?

Er zijn trouwens ook andere Engineers toegevoegd aan de lijst, kijken dus!

Bart
 
Toen wij onze aanvraag deden in 2004, stond Mechanical Engineer ook al op de MODL lijst want aan de hand daarvan hebben wij ons visum gekregen.


Erna
 
[quote author=Erna link=topic=5677.msg71746#msg71746 date=1159010634]
Toen wij onze aanvraag deden in 2004, stond Mechanical Engineer ook al op de MODL lijst want aan de hand daarvan hebben wij ons visum gekregen.


Erna
[/quote]
Tja, in de tussentijd was ie er dus afgehaald, met als gevolg dat ik een STNI moest aanvragen (ik kwam maar tot 115 punten). Nu mag ik de 1e 2 jaar alleen in SA blijven.

Bart
 
[quote author=Bartman link=topic=5677.msg71741#msg71741 date=1159004987]
Ik weet alleen niet of ik er gebruik van kan maken, omdat ik al een visumaanvraag voor STNI voor Zuid Australie heb lopen. (die komt als het goed is in de komende 2 maanden rond) Het circus weer opnieuw opstarten zou me weer een half jaar achteruit zetten.
[/quote]

Hi Bart,

Lees deze thread eens door vanaf de derde post: http://britishexpats.com/forum/showthread.php?t=397673

Jij had G. Lombard toch als agent? Ik weet niet precies of deze situatie op jou van toepassing is maar je zou er eens in kunnen duiken.

:up:
 
Ik heb de vraag al aan George gesteld, omdat mijn visum op het punt van doorkomen staat is het geen optie. Hij zegt dat ik het kan doen, maar dan weer tegen 6 maanden aan loop te hikken. Verder vind ik het geen straf om naar Zuid Australie te moeten, dat geeft mezelf ook een kader om me op te richten. Ik denk dat ik het maar zo laat. Het geeft wel aan dat er voldoende perspectief is.
Maar bedankt voor de tip, ik wist niet dat George daar zo vaak op communiceerde.

Bart


[Lost: Quote verwijderd]
 
[quote author=Bartman link=topic=5677.msg71886#msg71886 date=1159183653]
Maar bedankt voor de tip, ik wist niet dat George daar zo vaak op communiceerde.
[/quote]

George never sleeps...
 
Nou blijkt er toch wat mogelijk te zijn.

George Lombard attendeerde me er op, dat hij nu voor me kan vragen toch de MODL punten mee te nemen, zodat ik ipv een 137 nu een 136 aan kan vragen.

Was toch van plan naar SA te gaan, maar dit is een weelderige luxe!

Ik hou jullie op de hoogte!


Bart
 
Back
Top