medical alvast opsturen naar Berlijn?

sproetje

Member
Ik hoorde dat panel dokter van Rheedt-Dortland liever niet meer zelf de medical opstuurt naar Berlijn,en dat ik het dus op kan halen zodra mijn bloeduitslag binnen is bij hem.
Dan kan ik diezelfde dag dus ook mijn x-rays gaan ophalen bij de GGD,want daar is niet elke dag een arts aanwezig om de foto's te beoordelen.
Maar maakt het uit dat ik waarschijnlijk pas ergens in November naar Berlijn ga,en ik dus die tussenliggende weken mijn medicals hier in huis heb,of moet ik het dan zelf al op gaan sturen naar Berlijn?
Ik weet dat je je medicals zelf mee kunt nemen,maar ik weet niet of dat een probleem is als het nog een aantal weken duurt voordat je voor je interview gaat.
Normaal stuurt een arts het al weleens op,maar dat blijkt hij niet meer te doen.
Wie heeft zijn medicals dossier ook een tijd thuis gehad voordat je naar berlijn ging,en werd daar moeilijk over gedaan toen je later voor je interview kwam?

Hoi,

als je zorgt dat de envelop verzegeld is (bijv. middels stempel o.d.) zou het volgens mij geen probleem moeten zijn.... :roll:

Sab

Het is geen probleem om de med thuis te hebben,
maar zoals Sabien zegt moeten ze verzegeld zijn.
Wij hadden de med ook een paar weken in huis.

Gr ineke 

Hoi!
Ik kan mijn med. bij hem gaan ophalen morgen! Hij zei tegen mij overigens niks over opsturen. Ik gaf zelf al aan dat ik het zelf mee wilde nemen. Misschien dat hij daarom niks zei?
Ik ga pas in december, en neem het zelf allemaal mee....
Succes he!
Marina

Back