Medicals en RSI

Roel

New Member
Wij verwachten binnenkort de oproep voor de medicals en zo langzamerhand begin ik me daar een beetje zorgen om te maken. Ik heb namelijk al zo'n 2 jaar last van RSI (soms even niet, maar de laatste maanden flink; ik werk zelfs al 3 maanden 50%) en ik ben bang dat dat wat kan betekenen voor onze aanvraag.

Als ik het over een ander zou horen, zou ik waarschijnlijk denken "waar maak je je druk over, dat zal wel meevallen", maar ik vroeg me toch af of er iemand is die hier ervaring mee heeft of over meer over weet. Het zou echt balen zijn als we hierop worden afgewezen. :cry:

Hoe diepgaand zijn de vragen die worden gesteld bij de medische test (wij gaan bij de al eerder genoemde Dr. van Reedt Dortland in Breda)? Is het het overwegen waard om dit te verzwijgen of erover te liegen?  Het is tenslotte maar een rare klacht. Of zal ik gewoon eerlijk zijn en het gokken?

Alvast bedankt voor jullie antwoorden!

Groetjes Ilse

Ze vragen wat algemene vragen over je gezondheid. Niets om je zorgen over te maken. Ik weet niet hoe er tegen RSI wordt aangekeken en kan je daar dus geen advies over geven. Misschien dat iemand anders op het forum hier ervaring mee heeft? I.i.g. succes met je medicals!

:lol: ja stom is dat he,..... wij kunnen ook binnen kort de medical en vog verwachten. Er is geen dag dat ik er niet aan denk. Onder tussen ga je maar zitten malen en malen van ojee als ze maar niet, wat zullen ze, ze zouden toch niet?:roll:  :-D

De tip van Bear,.... gewoon niks zeggen
shutup.gif
. Maar dat mag je natuurlijk helemaal zelf weten.
Als ik jouw was maakte ik me meer zorgen over hoe je straks in Oz een baan gaat krijgen of hadden jullie anderen plannen :oops: :?
Alhoewel warm klimaat, relaxte omgeving, exotische dieren, prachtigen omgeving, rust, vrij staand huis met gigantische tuin, eigen zwembad.....etc etc Dan ben je zo over je RSI heen.   :up: :up:

sterkte en succes

[quote author=Roel link=topic=1611.msg14064#msg14064 date=1114709359]