Medicals - wat testen ze nou eigenlijk?

Ik had wel verwacht dat er een hele lijst vragen bij zou horen, want anders zou een of andere ziekte die je hebt misschien niet uit die testen naar voren komen.

Hoe weten jullie eigenlijk precies wat er getest wordt? Krijgen jullie zelf ook de uitslagen te zien?
Ik bedoel, okee je weet dat er bloed afgenomen wordt en je plasje moet inleveren, maar wat checken ze precies?
 
[quote author=skippie link=topic=9909.msg135856#msg135856 date=1238595323]
[quote author=krokkie link=topic=9909.msg135784#msg135784 date=1238492938]
[quote author=Sambo link=topic=9909.msg135778#msg135778 date=1238491210]
[quote author=krokkie link=topic=9909.msg135592#msg135592 date=1238317753]
Bij mij keek zo een jong zustertje van 22 of mijn ballen al ingedaald waren, maar of dat er nu bij hoorde weet ik nog steeds niet.

Kees
[/quote]

Kees, waar heb jij je medicals laten doen?!
[/quote]

Uh sorry in Antwerpen

Kees
[/quote]

tja.... ik zeg niks....  :grin: :grin: :grin:
[/quote]
Ik toen ook niet
 
De Medicals is om te bepalen of je geen exhorbitante kostenpost gaat vormen op de Australische maatschappij. Ze testen eigenlijk alle standaard dingen zoals gehoor, zicht, rechte rug HIV, hepatitus kanker enz enz.
 
Hoi Skippie,

Hier http://www.immi.gov.au/allforms/pdf/26.pdf staat wat er standaard getest wordt in bloed. Er staat ook dat vrouwen hun medical moeten laten doen wanneer ze níet ongesteld zijn, vanwege het aantal rode bloedcellen in de urine.


Hier http://www.australia-migration.com/page/Medical_and_Health_Issues/10 staat o.a. het volgende:

Why would you fail a medical ?

Certain medical conditions e.g. TB will result in an immediate refusal of your application. Other conditions, including HIV, cancer and certain disabilities (blindness, mental disability) may potentially result in a visa refusal.


Hoop dat je hier wat aan hebt.

Houdoe!
 
Op de dag dat mijn medicals erop zaten en de uitslag bekent was zei de arts dat hij blij was.


Blij dat hij van me af was. :oops:
Er scheelde een hoop zei hij, tsja dat wist ik al :cool:
Als ik binnen mag mag iedereen binnen..... :smile:

Jack :evil:

ps ; [quote author=Ingriddh link=topic=9909.msg135829#msg135829 date=1238542774]
Bloedtest hebben we ook gedaan voor HIV waren we even vergeten, was :up:
[/quote]

Als je HIV uitslag okay :up: ,  positief is dan heb je toch een klein probleempje
 
[quote author=Ingriddh link=topic=9909.msg135776#msg135776 date=1238490800]
In A'dam lievevrouwen gasthuis de Xray gedaan, daarna op naar dokter? die even ging
kijken naar je lengte, gewicht, ogen en oren en de rest was goed :roll:.
Dat was het bij ons, ook al weer een jaar geleden :grin:.
En we zijn door de apk heen gekomen want we zitten nu hier :up:.


[/quote]

ja , maar dan heb je wel op tijd een beurt gehad :lol:
sorry kon het niet laten :wink:
 
[quote author=Ingriddh link=topic=9909.msg136165#msg136165 date=1239009571]
Ja een grote beurt, dan is de APK gratis  :evil: :evil:

Gr,
J
[/quote]

:lol:uitsloverrrrrrrr :lol:

wat leuk dat Jack meteen van de partij is  :lol: :happy:  off: hoest met de kleine???
 
Even terug naar de Medicals. Ik had de formulieren in december uitgeprint en toen weer een keer dit weekend. De formulieren zijn sinds eind maart 2009 gewijzigd, er zijn een stuk minder vragen die je moet beantwoorden. De reden hiervoor is mij niet bekend, maar ik heb het idee dat ze te veel werk hadden met het uitzoeken van minder erge medische gebreken, die dan toch altijd door de keuring kwamen, en dat ze nu alleen nog maar naar de zware medische gevallen kijken. De vraag of je ooit rug, nek of gewricht klachten hebt gehad is bijvoorbeeld verdwenen. Misschien dat teveel mensen hier ja zeiden en na onderzoek ze toch altijd toegelaten werden. Is maar een ideetje.
 
[quote author=lizzyhas link=topic=9909.msg136183#msg136183 date=1239025916]

:lol: :happy:  off: hoest met de kleine??? [/quote]


Daar laat ik me niet over uit :shock:
Wie zegt dat ie klein is  :
again.....Lizzy toch foei foei  , laat je manlief deze/ jouw vragen niet horen,
[size=5pt]Damned , wat bezielt deze vrouw toch, een beetje vragen hoe het met mijn "kleine" is, is ze dronken of zo[/size]

Jack :evil:
 
[quote author=Jack link=topic=9909.msg136257#msg136257 date=1239093914]
[quote author=lizzyhas link=topic=9909.msg136183#msg136183 date=1239025916]

:lol: :happy:  off: hoest met de kleine??? [/quote]


Daar laat ik me niet over uit :shock:
Wie zegt dat ie klein is  :
again.....Lizzy toch foei foei   , laat je manlief deze/ jouw vragen niet horen,
[size=5pt]Damned , wat bezielt deze vrouw toch, een beetje vragen hoe het met mijn "kleine" is, is ze dronken of zo[/size]

Jack :evil:


hahahahaha, deze keer bedoelde ik de beeb of is het inmiddels al verloofd???

[/quote]
 
Ja.... De jongens van Jack zijn inmiddels beiden verloofd. Met mijn dochters!!!!!  :grin:
 
[quote author=Sacha link=topic=9909.msg136298#msg136298 date=1239122294]
Ja.... De jongens van Jack zijn inmiddels beiden verloofd. Met mijn dochters!!!!!  :grin:[/quote]

That's right...........?? :? :?  IS IT?

Alleen big daddy waar je dochters mee verloofd zijn heeft net zijn huisje gebouwd dus geen centjes voor ringen , sponsoren van trouwfeestje of de schatkist :grin:

Zal toch op mijn schoondochters folks af moeten komen.
En daar drink ik er een paar op :up:

Cheers,

Jack :evil:

anyway....Lizz my boys doing fine.
 
Wat hebben we dan een geluk dat we nog jaren moeten wachten voor ze mogen trouwen, kunnen we goed sparen en hebben we ook goed de tijd om een feestje te organiseren  :grin:
 
JaCK  :up:

sacha, ik vind dat je je echt goed voorbereid op australie, je denk echt aan alles!!! :up:

Ik zal flink de groeten doen aan die meneer die donderdag komt, misschien krijg jij nog wat van de prijs af, je bezorgt ze waarschijnlijk toch maar mooi een klant.
 
mijn man moest vandaag terug met zijn xray, hadden ze een vreemde sticker opgeplakt, van een vrouw, ik zeg, krijg nou tieten zo krijg je nooit een visum, bel je prinsengracht op, zeggen ze doodlleuk, o haal er maar af, jahaaaa, echt niet, doe het maar opnieuw, zeker nooit een visa-ozzie tegen het lijf gelopen.,tssssss
 
Back
Top