medice keuring

Mottig praatje....

Ik weet van een goede vriend van me (Huisarts in het oosten des lands) dat een goede ejaculatie op de avond of ochtend te voren bij de man voor een uitkleuring zorgt op het strookje dat eiwitten aangeeft.

Dus ff geen sex voor de wedstrijd...  :lol: :lol:

Bart
 
Uhhhhhhhhhhhh,

Dusse.......als ik zo'n verkleuring had, dan zou het dat uhhhhhhhhh..........

Tsja.

Marc

PS: ik vond de medische test ook niet per se een "lachertje", maar had niet het idee dat ze nou echt het onderste uit de kan wilden halen bij ons. We hadden onze dochter al voorbereid op het feit dat zij een "prikje" zou krijgen, maar niets daarvan; was allemaal niet nodig; en de keurende arts deed niet veel anders dan mijn longen en hart beluisteren, een beetje aan mijn gewrichten trekken, en wat medisch geschiedkundige vragen stellen. En inderdaad kreeg ik te horen dat het bloed alleen op HIV getest zou worden.
 
Ik ben gisteren voor mijn medical gegaan en zoals ik eigenlijk al verwachtte, het viel allemaal reuze mee. Inderdaad, een tikje hier, een tikje daar, ogen checken met en zonder bril. Even een paar keer diep zuchten, samen met de dokter de vragenlijst doorgenomen en even € 74,- afrekenen. Maar het viel allezins mee. Bloed was goed, longfoto was goed, dus ik ben nu helemaal klaar voor de 26e.
Veel succes...

Ellen :)
 
[quote author=perthpete link=topic=2803.msg31215#msg31215 date=1129059439]
Annelies,
No worries, het bloed wordt uitsluitend en alleen getest op HIV. Andere testen worden niet aangevinkt op het formulier..

[/quote]

Ik vind het wel jammer, zou wel leuk zijn zo'n super checkup de doen, en dan hoeplijk te horen
dat je echt helemaal kerngezond bent!
 
Back
Top