meeliften

Status
Not open for further replies.

mariekske

New Member
:lol: Hoi allemaal! Benk weer! Probeerde net mn bericht te posten maar zie em nergens terug, dus nog maar een keertje...
Wie weet op welk visum ik mee kan liften met mijn ierse partner als hij voor sponsorship gaat? (kans is 99% dat dit goedgekeurd word aangezien Liam al eerder bij het bedrijf in Oz in dienst is geweest en erg positief over hem waren)...
Heb begrepen dat Spouse visum is als je getrouwd bent met een Ozzie. Geldt het ook voor het defacto visum; nl dat je een samenwonende relatie moet hebben met n ozzie? Hoop dat iemand t antwoord heeft of ervaring hiermee. We zouden beide voor ons skilled independant kunnen gaan aant eind vh jaar (hebben de skills assessment al klaar en ik de ielts test) maar aangezien we steeds heel veel pech en oponthoud hebben gehad ist erg moeilijk voor ons om hierdoo nog min. 1,5 jaar te moeten wachten en via sponsorship gaat alles veel schjneller!

Bacchus: Het bericht dat je kwijt bent is verplaatst http://www.xpdite.net/forum/index.php?topic=4853.0, het is nu een dubbele post en daarom heb ik deze gesloten.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top