Meeting 18 juni was heel geslaagd!!

Lin

XPdite Sponsor
Wij vonden het gister enorm gezellig! En het was wederom leuk om iedereen in levende lijve te zien! Wat mij betreft mag dit vaker  :) Het heeft mij in ieder geval weer een boost gegeven om er ook de laatste maanden tegenaan te gaan!

Nog even voor Louw: Hele goede reis en heel veel succes!We zullen allemaal aan je denken  :up:

Groetjes Linda
 
Ik vond het ook echt gezellig gisteren en heb behoorlijk wat gelachen. Het was idd erg leuk om de personen achter de nickname's te zien en leren kennen. Ook wat mij betreft moeten we dit zeker weer snel overdoen,en zoals Ton(Ton en Ineke) al zei, of je nu thuis eet of met de forum leden,dus wat mij betreft!!

Ps Louw heel veel sterkte en geluk daar in OZ en misschien treffen we elkaar daar wel in de toekomst!

Groetjes Sander :up:
 
Was gezelli :up: :up:
Voor piccies: http://barry.ozzone.net/
 
Ja, was erg geslaagd!! :) En het weer werkte ook lekker mee, dus wij vonden het ecth heel erg gezellig! Ben benieuwd wat voor foto's er nog meer zijn gemaakt :)

Grtz Tanne en John
 
hey!

Ik vond het ook errrug gezellig gister, jammer dat ik wat vroeger weg moest!

De foto's komen  in de gallery te staan, zal ze zsm uploaden!!


Groetjes mark
 
Ook wij vonden het erg gezellig en leerzaam :up:
Ik heb maar een paar foto's, maar ik zet ze wel even in de gallerie, als dat lukt

Gr Wilbert en Margo
 
What a day!
(lang verhaal)


Ik dacht dus, een beetje metro, 2 uur met de trein en dan de bus.
Valt me voor een rondje xpedite-life. Ga ik doen.
Tot dat er op de spoorweg een ongeluk gebeurte en ik op eens op
station 'sHertogenbos, of zoeits, stond.

"Je kan nog via Utrecht gaan dan ben je er om drie uur, of
op de bus wachten, weet niet wanneer die komt.  "

Nou, cool, dus cricket is dan misschien al voorbij (heb er geen vestand van)
dacht ik. En klein Annemarie-tje is er dan bos over, want ik wilde het toch graag zien.
Dus Marco bellen... ja , heh, nou, ik had mijn mobiel bij me en die was ook nog
opgeladen, maar had opeens besloten om zijn geest op te geven.
(Had ik al gezegt dat ik buikpijn had?)

Telefoonkaart, nergens te vinden, ergens moet er beneden een rare winkel zijn,
iederen dacht dat ik de naam moest herkennen, waar ik die konde krijgen, maar ik zag het echt hiet.
Geld in munten wisselen? Nee, want we hebben zelf zo weingig munten, hoorde ik overal.
Niet erg behulpzaam de mensen daar...
Dus koekje gekocht.. en toch noch munten gekregen.
Alleen dat mijn folder met der trein/bus nummers en tijden, wegbeschrijving, adressen,
telefoonnummers opeens weg was.
Gelukkig wist ik de nummer van Marco nog uit me hoofd... die stond in de files.

En op station stonden er ook nog mensen hash of zo te roken of zo, weet niet precies
wat, maar het stonk!
Nou ja, vertrouwen in de treinen had ik echt niet meer, wat als dat op de weg terug gebeurt,
en hoe had ik nou de folder kunnen verliezen, dus kwaad op mezelf ook nog,
en dan op een station met mensen die echt niet bereid waren ook maar een beetje te
helpen. Ze deden wel hun job en babelden de informatie een paar keer na, zonder te begrijpen
dat ik niet precies wist waar ze het over hadden, en dan ging het een beetje op
de manier van, nou dat is jouw probleem!
Ik zat er dus inderdaad een rondje te huilen. Er was een trein in richting Utrecht, en
"I've had it" dacht Annemarie-tje "I hate this f***ing country, I hate my cellphone,
no one helps you and it stinks like hell all over!"
Dus "Ik ga naar huis" en ren naar de trein om de kwaadheid een beetje uit te laten.

Nog een rondje huilen in de trein. Toen de controleur kwam, was ik er weer klaar mee.
Dat was dan een aardige man, ik heb hem mijn 'predicament' verteld en hij verzekerde
mij dat het nu weer goed is gekomen en de treinen rijden weer en het gaat
vanavond ook nog goed komen. Dus stoppte hij de trein op de overkant voor mij
zo dat ik kon overstappen, en op eens was ik weer onderweg naar Nijmegen.

In Nijmegen wist ik due helemaal niet meer welke bus ik moest hebben, maar de
mensen waren weer ietsje vriedlijker..
pijnstiller gekocht (Halleluja!), gevragt welke bus ik moest hebben,
en de buschauffeur wist ook toevalig welke bushalte ik moest hebben.
Echt, toevallig ze waren net aan het wisselen. Chaffeur 1 had geen idee, chauffeur 2 wel.

Toen werd ik wel nog de verkeerde kant opgestuurd.. "hmm de huisnummer was toch 25,
100 en iets vind ik te hog!" Maar uiteindelijk zag ik jullie daar staan.
En ondankt het feit dat ik me moeilijk in een groep mensen met, wat andere
gewoontes dan ikzelf acclimatiseer (naar dat verhaal had Jeroen nog geduldig
geluisterd :) ) voelde ik me uiteindelijk toch nog op mijn gemak.

Het was leuk om jullie een keer personelijk te zien en uiteindelijk was het de 7 uur reis waard.

Maar... eh.. zullen we misschien volgende keer een wat centralere locatie kiezen?
 
Het kan wel eens tegenzitten zeg Jassian, Gelukkig is alles nog een beetje goedgekomen!

PS de eerste foto's staan inmiddels in de gallery!

Gr Wilbert
 
Ook wij hebben het enorm naar ons zin gehad en we vonden het beregezellig! Mocht er voor november weer zo'n bijeenkomst zijn, zijn wij weer van de partij.

:up: :up: :up: :up:
 
Als we tegen die tijd nog niet weg zijn, dan zijn wij er in ook weer bij. Het was inderdaad toppie zaterdag. Eindelijk eens wat gelijkgestemden om je heen om verhalen te delen. Da´s wel wat anders dan bij familie en vrienden die toch nooit goed begrijpen waarom je zoiets doet.

Ciao
 
Goed te horen dat het een geslaagde dag/avond is geweest. Helaas (of gelukkig aangezien we nu Brisbane zitten) konden we er niet bij zijn. Zo te horen was het minstens zo gezellig als de vorige keer in Utrecht.
 
Hallo Oz-gangers,

Ja, de meeting op 18 juni was zeker zeer geslaagd. Volgende week maar weer, zelfde tijd, zelfde plaats? :wink:. De 4 uren reizen waren het dubbel en dwars waard.
Leuk om iedereen eens weer te zien en weer nieuwe mensen te leren kennen. Vooral leuk dat we, zoals Sabien ook aangaf, gewoon de hele dag over Oz te kunnen praten zonder dat je het gevoel krijgt, er iemand mee te vervelen.
De wijn in de Billabong was erg lekker (hè Lin?). Ging erin als limonade en dat terwijl ik praktisch nooit drink. De zondag erna was iets minder prettig maar ben ik ook weer zonder kleerscheuren door gekomen.
Jeroen en ik hopen beiden dat er voordat we vertrekken nog weer een meeting plaatsvindt; wat ons betreft op dezelfde plek.

Voor Louw; een heel goede reis de 25e en heel veel succes in Hobart; wie weet zien we elkaar daar binnenkort.

Groeten van Erna
 
Jaaaa, wie is wie!! Ben ook wel reuze benieuwd! Zo te horen/lezen hebben jullie het meer dan prima naar jullie zin gehad. Het was wel even stil hier maar jullie zijn inmiddels allemaal weer "boven water".  :)

Groetjes
Syl
 
hello allemaal,

Ja het avondje was erg geslaagd, jammer dat ik iets eerder weg moest.
Ik wens heel veel sterkte:
-Voor degene die op hun visum moeten wachten
- voor degene die hum visum hebben, maar nog alles moeten regelen
- voor mij dat ik 4,5 maand moet wachten tot dat ik weer bij m'n vriendje mag zijn in OZ. Een plus punt, het regend nu in Adelaide en is mooi weer in NL (ik dacht toch wel dat het andersom moest zijn :thinking:

Groetjes en misschien tot de volgende keer voor degene die naar adelaide gaan emigreren

Cita
 
Haha Erna, leuk je nu ook hier te treffen!! Ja de wijn was heerlijk!!

Misschien een idee om fotootjes te plaatsen ipv plaatjes! Sommige hebben dat immers al gedaan!
 
[quote author=Syl link=topic=1954.msg18673#msg18673 date=1119261767]
Jaaaa, wie is wie!! Ben ook wel reuze benieuwd! Zo te horen/lezen hebben jullie het meer dan prima naar jullie zin gehad. Het was wel even stil hier maar jullie zijn inmiddels allemaal weer "boven water".  :)

Groetjes
Syl
[/quote] Hallo Syl
Het was zo gezellig, er komen nu aanvragen van mensen uit Oz die hierheen willen
emigreren omdat ze er bij willen zijn  :roll:  :-D
 
Wij vonden het ook een geslaagde avond! Kregen meteen weer extra zin om zsm te gaan. Wat dat betreft jaloers op Louw en de andere gelukkigen die al een visum bezitten. :-D

Misschien een idee om de namen bij de foto's te zetten, incl nicknames anders blijft het echt raad je plaatje!!

Gr veer en Martijn
 
Back
Top