Meeting 18 juni was heel geslaagd!!

Hallo Syl
Het was zo gezellig, er komen nu aanvragen van mensen uit Oz die hierheen willen
emigreren omdat ze er bij willen zijn   

I bet....Was al op zoek naar een goedkoop retour ticket :-D Maar als ik net zo'n reis als Jassian tegen het lijf zou lopen... :-(. Blijf dus toch maar even van een afstand mee genieten.

Groetjes
Syl
 
ik (en vriendje ook natuurlijk) vond het helemaal goed zaterdag!! leuk om gezichten bij de nicks te zien..niet dat ik alle namen nu zo weer weet maar goed ik ben dan ook blond (and proud ofcourse hahahahaha)..ik kan wel een poging wagen om een beginnetje te maken de namen bij de foto's te zetten? ik weet dat ze ergens staan maar ik kan ze niet vinden? en als ik ze dan heb gevonden weet ik ook niet hoe ik die namen erbij  moet zetten maar er is hier vast wel een wizard die assistentie kan verlenen toch?  :up:

Mir  :)
 
Jaaaaaaaaaaaa, was gezellig!!!!!!!!!

Moeten we vaker doen zolang het nog kan (in nederland dan he....) :lol:

Gr. Sab

Enne.....organisatoren, nog ontzettend bedankt!
 
Jaaahh spannend! We zullen hier zeker aan je denken!!!!

Hele goeie  :plane: en op een heel fijn weerzien met je vriendin!!!
:later: Wat ons betreft gaan we elkaar zeker een keer treffen daar als we " in de buurt zijn!!"
 
Die camera's zijn gebruikt om foto's van zichzelf te maken :lol1:

:shout: KOM OP MET DIE FOTO'S!!
 
:cry: ik heb dit dus NET gemist... ik geloof dat wij ons de 20e juni ingeschreven hebben!  :-o straf.. Maar eh, volgende x zijn we zeker van de partij!
 
[quote author=Ton en Ineke link=topic=1954.msg19076#msg19076 date=1119602245]
Ik heb tot nu toe alleen de foto's van Wilbert gezien[/quote]

Alleen foto's van wilbert :x Kijk nog eens goed op pagina 1 :-D :-D :-D
Inderdaad komop met die foto's mensen :)

[quote author=Bear link=topic=1954.msg18586#msg18586 date=1119182593]
Was gezelli :up: :up:
Voor piccies: http://barry.ozzone.net/
[/quote]
 
Sorry Bear  :oops:
Dat heb je met verschillende comp, dat kan je er een missen  :-D

Misschien kunnen ze alle foto's bij elkaar zetten, makkelijker te vinden.
 
Ik heb een album aangemaakt in de gallery:
http://www.xpdite.net/gallery/

Iedereen die foto's heeft kan die uploaden naar het betreffende album (via het menu onder @ staat een linkje om te uploaden; vergeet niet eerst in te loggen op het forum).
 
Hoi Louw,

Mocht je na aankomst in Tasmanie tijd hebben(goede reis gewenst trouwens) kun je dan de foto's die ik er al op gezet heb ook daar onderbrengen?

Gr Wilbert
 
Mark(Wally78)

Jij hebt toch ook een hoop foto's gemaakt?  :shout: kom op met die foto's :-D

Groetjes Sander!
 
[quote author=M5 link=topic=1954.msg19180#msg19180 date=1119713118]

Mark(Wally78)

Jij hebt toch ook een hoop foto's gemaakt?  :shout: kom op met die foto's :-D

Groetjes Sander!
[/quote]
Ik zie totaal geen foto's in het album  :?
Misschien omdat ik maar 1 oog heb  :-D
 
http://www.webbezoek.nl/coppermine/thumbnails.php?album=19

Nou, om van het gezeur af te zijn  :-D; hier zijn onze foto's die we gemaakt hebben tijdens de Oz-meeting in Nijmegen. Houden jullie nu op te zeuren????!!! :evil:
 
Volgens mij heeft Erna een paar 100 keer de fotos in de gallerij van XPdite willen zetten 
Ze dacht dat ze het een aantal keer fout had gedaan, totdat ik tegen haar zei dat jij de fotos nog moest keuren. OOoooh ja, was haar reactie   :blond:.

*zucht*

Maar goed, Lost zal het wel te druk hebben met kangaroes te vangen, dus hebben we voorlopig een gallerijtje op onze site gezet. Ik moet zeggen dat ze zeer indrukwekkend zijn. NOT!  :-D
 
Back
Top