Meewerken aan gastblog over emigreren met kinderen?

Karlien

New Member
Hallo,

Ik ben Karlien van de website www.livinglienlife.nl Mijn man en ik denken soms na over emigreren. Daarom wil ik een serie artikelen maken over emigreren met kinderen. Is er iemand die daaraan mee wil werken? Ik stuur je een aantal vragen die je mag beantwoorden, daarnaast is het fijn als je één of twee foto's meestuurt.

Als je een website/facebook hebt die je wilt promoten, ik zal een verwijzing opnemen in het artikel.

Bedankt!
 
Lijkt me leuk! Alhoewel we nog niet vertrokken zijn, wil ik hier wel aan meewerken. Onze zoon is nu 11 en onze dochter is 9. Ze zullen 12 en 10 zijn als we deze zomer Down Under vertrekken. We zijn al enkele jaren bezig met dit project, en hebben de kinderen er van dag 1 duidelijk mee betrokken. De kinderen zien het helemaal zitten. Of lees Ge-brain-washed. Oei, dat klinkt zo erg... Neen, ze zien het helemaal zitten hoor, alhoewel dat ik wel inzie dat we moeten opletten dat ze mogelijks nog in een serieus dipje kunnen komen eens we daar zijn als ze merken welke impact dat het zal hebben. Ik stuur je via jouw opgegeven mailadres op FB nog een mailtje vandaag en zie wel hoe je het vandaar verder wil!
 
Back
Top