Meidenavond Perth, 7 december 2007

Marie

New Member
Hoi hoi!!

Voor alle meiden die zin hebben in een gezellige meidenavond!! :up: Vrijdagavond 7 december om 19.00 in het Belgische biercafé. Even lekker genieten van een hapje eten en een drankje (of meer)! Voor degenen die het niet kennen zie de link beneden (menukaart staat er ook op). Het Belgische biercafé is een restaurant en een grand cafe waar je een lekker belgisch biertje kan drinken maar voor de niet bierdrinkers onder ons is er gelukkg ook wat anders  :grin:

http://www.belgianbeer.com.au/home.html

Wij : Wendy (Keesje), Silvia (Wilsil), Brigitte (Gitt) en ik zullen er zijn !
Laat even weten wie er kan zodat ik tijdig kan reserveren

Het adres: 347 Murray street, Perth WA 6000 (ligt vlakbij het treinstation dus makkelijk met de trein te bereiken!)

Tot snel!
Groetjes Marie-José

@ Erna,

Jammer maar alvast een prettige vakantie  :up: :cool:

@ Ingrid, zou leuk zijn als je kon komen!

Groetjes!! Marie

Thanks Marie. :up:

:eek:fftopic: Hoe zit het met je diploma erkenning is het nog gelukt ,ik hoop het voor je. Ze kunnen je hier hard gebruiken, maar die regels

:eek:fftopic:  Hoi Erna,

Ik ben momenteel bezig om een conditionele registratie te verkrijgen. Ik heb namelijk wel al een job-offer! Maar stap 1 weer de IELTS doen........ (die van mij is verlopen en ik moet de academic doen ipv de general die ik voor het visum indertijd heb gedaan). Dus 19 januari eerst de IELTS ! In Perth zijn er weinig plekken om de IELTS te doen en ze zijn zoooooo snel bezet maar gelukkig mocht ik nog mee in de januari ronde  :up:

:eek:fftopic:
He Inacar, wel eerst even wat fotos van NL plaatsen op je weblog hoor!! Anders mag je niet op stap .....

Hey
Jaja, ben ook van de partij. Ben een tijdje Offline geweest maar ben er weer helemaal bij  :up:
Gezellig hoor, wij gaan altijd naar Moon & Sixpence (aan de overkant). Het Belgische Biercafe ziet er altijd erg gezellig uit!
Liefs Ivet :cheers:

Voor diegene die liever niet alleen met trein gaan 's avonds. Ik ga met de trein tot aan Joondalup.

Ik heb er erg veel zin in.

Groetjes Silvia

Gezellig hoor, wij gaan altijd naar Moon & Sixpence (aan de overkant).

Oo, dan moet ik voorzichtig zijn als we daar vrijdags middags na werktijd wat gaan drinken.  :lol:

Haha, wij zaten er eerst elke donderdag avond met vrienden om 500's (Australisch kaartspel) te spelen maar ze zitten op het moment allemaal in het buitenland.... maar vanavond weer lekker wat biertjes pakken met een vriend die is afgestudeerd van UNI.

Dutchies... het is een plaag ze zitten overal... haha Je bent ook nergens veilig huh!  :up:

Vanavond?
Hoe laat?
Wij lopen iedere dag zo rond 5.00 langs en kijken met smakkende lippen naar het bier.  :cheers:

En inderdaad, je komt die gasten overal tegen.
Toch is het raar als je ineens op straat Nederlands hoort, je verwacht het niet.

Hi

En Ivet en Wilsil hebben jullie gisteren al in het voren gedronken..... :shock:

@Marie spannend zeg, te gek dat je al een job offer hebt met die IELTS zal het wel goed komen. Doe je hem bij de CURTIn universiteit?
Succes met oefenen :up:

Back