Meidenavond Perth, 7 december 2007

Wij gaan naar de Queens na het werk vandaag, helaas geen BBC deze keer...
@Perthpete: het komt eraan!! Ik laat het je weten wanneer ik tijd heb gevonden om de foto's te plaatsen. Is niet zo veel tijd over, na al dat pimpelen in cafe's na het werk!!  :wink:
Kzie ernaar uit om een aantal van jullie in levende lijve te zien.

Zoals jij, sproetje! En Marina, is weer een tijd geleden!

Groeten,
Ineke

@Wilco, was vanochtend toch echt overtuigd dat het zaterdag was, tijd vliegt maar gelukkig dus niet zo snel of ik moet 6 dagen achter lopen dat kan natuurlijk ook nog.
Have fun :up:

Hey,
Jaja lekker hoor ff een biertje. Zat er van 4.30 tot 7 en toen zijn we wat gaan eten in Northbridge!!!
Ivet

Wij zaten er van 4.30 tot 7 en zijn toen bij de Mc wat gaan halen.
Julile niet gezien natuurlijk, maar ja wij zaten tegen de zijkant waar ze aan het verbouwen zijn "verstopt".

Dat meen je niet... Wij zaten ook aan de zijkant... enerlaatste tafel naar achteren... hahaha

Ik ga van de week kijken of ik alvast kan reserveren...Momenteel zijn we al met 9 en misschien met zijn 10-en!!!Gezellig! Dus als je nog meewilt en hebt dit nog niet gemeld laat het nog snel effe weten :up:

ps Ivette, Menno heeft je waarschijnlijk wel zien zitten :wink: afgelopen vrijdag!

hey meiden

hij komt voor mij nog net iets te vroeg, maar de volgende keer ben ik er graag bij (als de immi een beetje meewerkt zit ik vanaf eind feb, begin maart in Perth  :up: )

groetjes marieke

Hoi Marieke,

Succes met het verkrijgen van je visum!!
We gaan duimen dat het snel lukt,

Groetjes Marie

Hoi hoi,

Ik wilde vandaag reserveren maar "they don't take any bookings under 25 people"!!! We moeten dus gewoon naar binnen lopen en kijken of we wat kunnen eten....
Wat ik wel wil doen is een half uur of een uur eerder komen en alvast een tafel proberen te regelen, want ze zei dat het tussen 18.00 en 19.00 wel moet lukken of we moeten ergens anders proberen te reserveren??????

Any suggestions???

Groetjes Marie

Hi Marie,
Wij hebben een tijdje geleden een verjaardag gehad bij BBC en we waren met 10 personen en de tafels waren gereserveerd!!!!

Wilco (of toch Silvia?)

Alleen op vrijdag nemen ze geen reserveringen aan onder de 25 personen!!!

Hallo allemaal,

Sinds 2 weken definitief in Australie!, wat een weer.....Vrijdag het huurcontract getekend en de container zal waarschijnlijk mid december aankomen.
Ondanks alle communicatiemiddelen, mis je je vrienden en vriendinnen toch wel. Daarom zou ik het heel erg leuk vinden om op 7 december ook met jullie kennis te maken en een gezellige avond te hebben.

groeten en tot 7 december

Vera Mars

We kunnen natuurlijk boeken voor 25 man, en dan zeggen dat we een boel afzeggingen hadden...

Kijk ernaar uit! 10 vrouwen, gezelig!

En Vera, welkom!

Hey Ineke dat is een goed idee haha  :grin:  zullen ze zuur kijken  :blink: als we maar met zijn 11-en (geloof ik nu) komen opdagen!!!

En Ingrid leuk dat je toch vrij hebt tot de 7e!!

Back