melbourne

kristien

New Member
Hallo

Ik ben Kristien, 27 en op dit moment woonachtig in Dubai.
Per Juli 2007 ga ik samenwonen met mijn Australische vriend in Werribee, Melbourne.
Wie gaat ook naar Melbourne of is daar reeds en heeft ervaringen om te delen ?

Tot horens !
 
[quote author=kristien link=topic=6069.msg75961#msg75961 date=1164641445]
Hallo

Ik ben Kristien, 27 en op dit moment woonachtig in Dubai.
Per Juli 2007 ga ik samenwonen met mijn Australische vriend in Werribee, Melbourne.
Wie gaat ook naar Melbourne of is daar reeds en heeft ervaringen om te delen ?

Tot horens !
[/quote]

wij gaan over 2 maanden naar HoppersCrossing..in ieder geval een maand bij mijn schoonmoeder in en van daaruit op zoek naar een eigen huis. Werribee is daar om de hoek dus geef maar een gil als je die kant op komt :up:
 
Hoi Inge
Hoe gaat het met de voorbereidingen voor het vertrek naar Melbourne ? Ik hoop zelf, na veel wijzigingen in ons plan, begin April naar Werribee te komen. Als jullie dan nog in Hoppers crossing zijn kom ik zeker even buurten. Hoor graag je ervaringen en hoe je het vertek uit nederland ervaart. Tot horens,

Groeten
Kristien
 
Hee Kristien, het gaat hier goed. Ik heb vandaag mijn laatste werkdag gehad en over 2 weken vertrekken we.  Ik hoop eigenlijk niet dat we begin april nog in Hoppers zitten want dat betekend dat we nog geen eigen huis hebben maar we zullen zeker ergens in Victoria zijn :up: Bakkie kan altijd natuurlijk.
 
Hoi Kristien en Inge,

Kom ook gerust een bakje doen in Tarneit. Ik woon daar sinds September 2006 en dat ligt precies tussen Hoppers Xsing en Werribee! Zou leuk zijn om straks een theeclubje op te richten ofzo!

Kijk uit naar jullie komst,

Groeten, Mariska
 
Hee Mariska en Inge,

Kristien hier. Ik heb een tijdje niet kunnen inloggen op dit forum, werd er steeds uitgegooid maar nu heb ik het weer voor elkaar gekregen en wat leuk om jullie berichtjes te lezen. Ik ben tot 9 April in Nederland, vlieg 2e paasdag naar Melbourne en begin de volgende dag mijn avontuur in Werribee. Mijn Australische vriend en zijn familie zijn net als ik hartstikke enthousiast en meelevend maar ik zou het ook erg leuk vinden om af en toe eens een gezellig babbeltje in het Nederlands te kunnen maken, zeker in die eerste toch wel moeilijke weken waarin alles nieuw is. Dus als jullie zin hebben, houd dan contact en wellicht tot snel in Werribee of omgeving !!

Groetjes
Kristien

Ps als jullie willen kan ik jullie mijn prive email en australische mobiele nummer geven.
 
Back
Top