Met hoeveel punten zijn jullie de (subclass 136) aanvraag ingegaan?

4np

Member
Hey hey,

Op het moment ben ik aan het wachten op de uitslag van mijn ACS RPL en IELTS en hoop begin september de visum aanvraag de deur uit te kunnen doen. Nu vroeg ik mij af met hoeveel punten jullie allemaal de Skilled Independant (subclass 136) aanvraag zijn ingegaan? Ik zit precies op het grensgeval: 120.

Gr! Jeroen
 
GRENSGEVAL???  Ik denk dat heeeele veel mensen heel blij zouden zijn met de 120 punten! Das wat je nodig hebt!!! Je maakt echt niet minder kans omdat je er niet meer dan 120 hebt!  :up:
 
Ja,

Wij hebben maar 115 puntjes of omdat we geen joboffer hebben of omdat ik geen spousepuntjes meer krijg of omdat wij, nou ga zomaar door.
Dus wij gaan voor een STNI, als ze ons nog willen tenminste tenminste.
Nee, maak ik me geen zorgen om, gisteren per email aangevraagd, nog even geduld en dan weten we het.
And you know what!!!!!!  Dan hebben we wel 45 punten teveel,wat zouden we daar wel niet mee kunnen doen :-D

Mariette
 
Ik heb 130 (ivm MODL beroep), maar dat maakt voor de kansen niets uit hoor! 120 = 120!
En ik verwacht ook niet dat dat aantal snel omhoog zal gaan (qua vereiste) want dat is al heeeeeeeeeel hoog en lang niet bereikbaar voor iedereen. Een aantal jaren terug was de eis minder (ik meen eerst 110 en daarna 115)

Henriette
 
Hey Henriette,

even offtopic, maar kreeg net mailtje uit Tasmanie waar wij (gisteren) STNI hebben aangevraagd dat ipv een 137 aan te vragen beter een 134 (Skilled Matching visa) aan te vragen omdat dat sneller zou gaan.
Ik had juist begrepen dat via de Skill matching Database het wel jaren kan duren?
weet jij of iemand ander hier iets van?

mariette
 
[quote author=mariekske link=topic=5143.msg64852#msg64852 date=1152216619]
GRENSGEVAL???   Ik denk dat heeeele veel mensen heel blij zouden zijn met de 120 punten! Das wat je nodig hebt!!! Je maakt echt niet minder kans omdat je er niet meer dan 120 hebt!  :up:
[/quote]

Ik ben er 1 van die daar heel blij mee zou zijn, ik red het namelijk niet en ben afhankelijk van STNI / SIR

Teuni
 
Hey,
Ook wij hadden er 130 maar volgens mij maakt dat geen verschil uit bij iemand met 120. Zolang je maar de gevraagde 120 haalt.
Grtjs,
Nath
 
Nouja ik ga er ook wel van uit dat het die 120 blijft; ik kom iig op het volgende lijstje:

visa-points.png


Nu hopen dat de ACS geen gekke dingen uithaalt met mijn Skill Assessment waardoor ik punten mis kan gaan lopen in de ‘specific work experience‘. Mwah, komt vast goed :S
 
[quote author=kallie link=topic=5143.msg64889#msg64889 date=1152258441]
Hey Henriette,

even offtopic, maar kreeg net mailtje uit Tasmanie waar wij (gisteren) STNI hebben aangevraagd dat ipv een 137 aan te vragen beter een 134 (Skilled Matching visa) aan te vragen omdat dat sneller zou gaan.
Ik had juist begrepen dat via de Skill matching Database het wel jaren kan duren?
weet jij of iemand ander hier iets van?

mariette
[/quote]

Mariette,

Het enige wat ik weet van de skill matching database is dat ik nog nooit gehoord heb dat iemand op die manier zijn visum had (en dus ook een werkgever....). Ik zou even doorvragen aan die lui uit Tasmanie, want misschien is het hun ervaring dat het voor Tasmaans werk als aannemer/bouwer misschien net DE weg is????????? (omdat ze dagelijks 100 keer in de database kijken?)

Henriette
 
Wij hebben er 125, gelukkig maar dat komt zoals Henriette al zei door de MODL-beroep.

Enne Ben als het kon zou je ze krijgen.

Ik denk zeker niet dat ze mensen die meer als 120 punten hebben eerder behandelen als mensen met precies 120punten.
120 is 120 en 125 of 130 is ook voldoende aan 120punten.

Was het maar waar.

Jack :evil:
 
Hoi,

Wij hebben 130 punten, maar dit was met een gewoon SOL-beroep.
Maar zoals zo veel voorgangers zeggen: 120 = 120!

Groeten Sander
 
Hoi
Wij hadden 135 punten, maar zijn daardoor niet sneller behandeld ofzo.
We hadden MODL, zou 6 maanden duren, en dat heeft het op een paar dagen na ook geduurd.
Terwijl andere mensen met MODL met 4-5 maanden hun visum hadden.
Groetjes Maike
 
hoi

wij hadden 130 maar dat maakt niet veel uit vanaf 120 kan je indienen
daaronder wordt het moeilijk

wat ik wel gemerkt heb, sta je op de MODL (met 120 of meer) dan gaat het wel sneller
wij hadden de grant op 6 maanden (geteld vanaf insturen van visum aanvraag - assessment en ielts  was dan al in orde)

ps: grant = je krijgt je visum (bij ons de 136)
 
[quote author=r2d2 link=topic=5143.msg64998#msg64998 date=1152386005]
Wij hebben 130 punten, maar dit was met een gewoon SOL-beroep.
Maar zoals zo veel voorgangers zeggen: 120 = 120!
[/quote]

Hey Sander, hoe heb je dat gedaan. Hoe ik ook kijk, ik kom niet verder dan 125 punten. Heb bijna hetzelfde als 4np, alleen 5 punten meer voor mijn leeftijd.....ben nog geen 30 geweest....

Of krijg je ook spouse points? Ben benieuwd :)
 
Back
Top