met zijn 2-en naar Berlijn

:)

New Member
Hallo allemaal,

Mocht je in aanmerking komen voor een prospective marriage visa moet je die dan met je vriend op gaan halen in Berlijn of kun je het ook alleen doen? Voorwaarde is toch dat je fiance in Oz zit op het moment dat je deze aanvraagd? Ik neem aan dat hij niet extra over hoeft te komen daarvoor, of wordt er in Berlijn pas beslist of je al dan niet je visum krijgt?

Gr. :)
 
En kan iemand mij zeggen of je voor een prospective marriage visa een migration bureau nodig hebt....want als ik hier en daar lees op dit forum lijkt het of je het ook goed zelf kunt doen...scheelt weer een berg geld he!
 
Volgens mij kan je het heel goed zelf doen! Ik ga echter voor een heel ander visum en weet hier niet het fijne van. Er is echter veel te vinden over dit visum, kijk maar even onder de search-funktie
 
Hi,
prospective marriage is goed zelf te doen, heb je geen bureau voor nodig, de meeste hier op het forum hebben het zonder bureau gedaan, maar met de hulp van forum-members. Gaat prima.

En je kunt in je eentje gaan, heb ik ook gedaan (en marina, en Lieke,en en en.....)
Als je een echte (genuine) relatie hebt, bewijzen ,foto's ,telefoontjes, misschien samen een bankrekening, dan gaat dat helemaal goedkomen.

groetjes Lin-shinji
 
Ik ben bezig met het bij elkaar krijgen van de bewijsstukken en alle papieren voor de aanvraag van het prospective marriage visa. Nu lees ik op de ene site dat form 888 wel ingevuld moet worden en bijvoorbeeld op de checklist van SP47 staat dat het niet hoeft?  :| Ik denk zoveel mogelijk form the better.....maar aan de andere kant teveel kan ook in je nadeel werken lijkt me. Weet iemand meer....oh ja en kan form 888 alleen maar door aussies ingevuld worden of ook door nederlanders. Hierover zijn de meningen ook verdeeld.
 
form 888 de stat decs. Volgens mijn case officer in Berlin zijn stat decs alleen van belang als de rest niet helemaal in orde is, het is meer als je een twijfelgevalletje bent.
Dus als je verder kunt aantonen dat je relatie genuine is, en je hebt je medicals en police clearance, en bewijs van een job(van jezelf of je partner) dan is het ok.

Maar voor de zeerheid kun je ze altijd bijvoegen, ik had er ook 2, maar ze heef t er niet eens naar gekeken, en toen ik ernaar vroeg kreeg ik bovenstaande reaktie van haar,dus..

groetjes lin-shinji
 
Hallo :) ,  :lol1: :rotflmao: were are you come from , Iraq

Sorry Kim slechte humor,

Mooi nieuws wat je daar schrijft,
enne beetje laat maar welkom........


Gr :up:

Jack :evil:
 


OFX
Back
Top