meubels huren in Sydney

Bien

New Member
Paar maanden geleden was ik al vaak op het forum te vinden, maar toen gingen de emigratieplannen ineens niet door, omdat mijn man de baan in Sydney niet kreeg. Nu wil het dat het agancy hem toch naar Australie wil halen dmv een gesponsort visa.. Dus we gaan er weer voor!!

Nu gaan we ons huis verhuren en nemen we dus geen meubels mee. Nu heb ik al op het net gevonden dat je complete inboedels kan huren. Iemand daar ervaring mee?
 
Met het huren niet, maar als je op www.tradingpost.com.au kijkt kun je misschien aardig wat bij elkaar krijgen, het is de Australische Marktplaats
 
Waarom ga je niet een woning huren met complete inboedel, tot servies ....alles compleet.
Kost niet echt meer en er zijn er genoeg hier in Australia.

Sydney is groot dus er moeten genoeg van deze hutjes staan en hele mooie met pool en bbq.

Succes,

Jack :evil:
 
Ik heb bij de makelaars wel van deze folders zien liggen over het huren van meubels. Niet meegenomen dus weet niet precies hoe het werkt.
 
[quote author=Inge link=topic=6988.msg88939#msg88939 date=1178223277]
Ik heb bij de makelaars wel van deze folders zien liggen over het huren van meubels. Niet meegenomen dus weet niet precies hoe het werkt.
[/quote]

Je hebt unfurnished, part furnished en total furnished.

Ik heb genoeg van deze copien in mijn hand gehad maar voor mij was het belangrijk dat dogs allowed erbij stond.

De regels zijn gemakkelijk en nagenoeg hetzelfde van die drie hierboven.
Enkele maanden huren je woongebied goed verkennnen en dan pas beslissen waar en of je een koophuis wilt.

Mijn bedoeling is een stukje grond kopen en zelf bouwen, gaat nog meer tijd inzitten in hoe en wat de regels hiervoor zijn en wat mag of niet mag.
Ik had op deze site ergens een architect gevonden, dus het komt allemaal goed.

Jack :evil:
 
Wij huren ook volledig gemeubileerd , erg handig voor het begin als je niks hebt meegenomen.
Er zit dan ook alles bij in stofzuiger, handdoeken, beddegoed , pannen en potten ect. Dit wordt er genoeg aangeboden.

Erna
 
We hadden het afgelopen jaren dat we in Australie waren al vaak in de krant zien staan. En waren altijd dol op langs Real Estate te gaan en kijken wat er in de aanbieding was. Oh ja en viewings doen erg leuk vooal huizen van een paar miljoen wetende dat je dat nooooooooooooooooooooooiiiiiiiiiiiiiiit kan betalen. Nee Mariette er worden veel huizen gemeubileerd aangeboden je betaald natuurlijk wel iets meer huur als ongemeubileerd.

Erna
 
Ja maar wij nemen al onze dierbare spulletjes mee :roll: :? :grin:

(Nou ja merendeel is gereedschap en voor de rest oude meuk)
 
[quote author=kallie link=topic=6988.msg89061#msg89061 date=1178349452]
Ja maar wij nemen al onze dierbare spulletjes mee :roll: :? :grin:[/quote]

Ja maar het is niet verplicht!!!!!.

Jack :evil:
 
We zijn het op internet tegengekomen, meer eigenlijk uit nood, omdat we ons huis gemeubileerd gaan verhuren en niet gelijk genoeg geld hebben om alles nieuw te kopen.

Is er in Sydney veel gemeubilieerd te huren dan, dacht dat een beetje schaars was. Maar zo te lezen dus niet. Is inderdaad ook een optie. Hoop alleen snel een huurhuis te kunnen vinden als we aankomen, want we hebben twee kleine meisjes en om nou lang in een hotel of zoiets te zitten, lijkt me ook niet echt prettig.
 
Back
Top