Michael Jackson overleden ...

perthpete

XPdite Sponsor
Zag net op MSN het laatste nieuws, de King op Pop is dood.
Meer info: http://www.msnbc.msn.com/id/31552029?gt1=43001

Over zo'n grote entertainer mogen best meer topics zijn dan 1.
Very sad news.............
Had hem graag nog terug gezien met enkele nieuwe albums en optredens.
Een absolute perfectionist in de pop music.

De allergrootste gaan allemaal te vroeg;
Elvis Presley
Freddie Mercury
Bon Scott
Michael Jackson

Zo had Nederland ook zijn eigen grote zangers die te vroeg zijn gegaan ...Mr. Hazes, enz.

We zullen hun hart die ze hadden in de muziek missen.

Thanks Pete, :up:

Jack :evil:

Hoi,

Ik zal er geen nachtje minder om slapen hoor. Ik heb nooit echt wat om zijn muziek gegeven, ook niet 10-20 jaar geleden toen al mijn leeftijdgenoten op deze muziek aan het dansen waren.

Heel vroeger toen hij nog echt zwart was, toen vond ik zijn liedjes nog wel leuk maar de laatste jaren niet meer.

groetjes heidi

AAAAHHH, is het die Michael Jackson...

Gelukkig maar, was even bang dat de Beerhunter de pijp uit was... :evil:

Jammer, want iemand van 50 hoort nog niet te overlijden. Goede muziek, goeie performer en goede danser.

[quote author=Jack link=topic=10159.msg141496#msg141496 date=1246015817]
Elvis Presley
Freddie Mercury
Bon Scott
Michael Jackson
[/quote]

Auw, auw, auw...... Met die anderen in het lijstje ben ik het helemaal eens... maar Jackson op de zelfde plek zetten als Elvis, dat doet mij een beetje pijn.... Maar dat is dan ook mijn persoonlijke smaak  :smile:

[quote author=Sacha link=topic=10159.msg141617#msg141617 date=1246113501]
Elvis Presley
Freddie Mercury
Bon Scott
Michael Jackson
[/quote]

Auw, auw, auw...... Met die anderen in het lijstje ben ik het helemaal eens... maar Jackson op de zelfde plek zetten als Elvis, dat doet mij een beetje pijn.... Maar dat is dan ook mijn persoonlijke smaak  :smile:
[/quote]

Ze zijn natuurlijk in persoon niet te vergelijken.. maar ik vind wel dat Jackson dezelfde soort status had als Elvis.. Nu is Elvis natuurlijk niet van mijn tijd, en Jackson wel, maar ik kon het echt niet geloven dat ie dood was.. En ik ben niet eens een Fan

Ik vind zeker wel dat hij in dat lijstje hoort. Op muzikaal gebied was het gewoon een genie!! Wat er daar omheen gebeurde horen wij ons eigenlijk helemaal niet mee te bemoeien. Is mijn mening dan.

Maar ja ik ben zeker wel fan. Kreeg de LP van thriller voor mn 4e verjaardag omdat ik zo gek op zn muziek was  :grin:

Zo had Nederland ook zijn eigen grote zangers die te vroeg zijn gegaan ...Mr. Hazes, enz.

[/quote]
Je vergeet er een, De zangeres zonder naam.

Kees

[quote author=krokkie link=topic=10159.msg141627#msg141627 date=1246132445]

Je vergeet er een, De zangeres zonder naam.

Kees
[/quote]

Klopt! Zij is geweldig, maar natuurlijk ook Hanny en de Rekels!

Dus in willekeurige volgorde geeft dat:

Hanny en de Rekels
Zangeres zonder naam
Elvis Presley
Freddie Mercury
Bon Scott
Michael Jackson

Persoonlijk hoort in dit rijtje denk ik ook Willy Alberti en misschien John Lennon

[quote author=r2d2 link=topic=10159.msg141631#msg141631 date=1246138145]

Hanny en de Rekels
Zangeres zonder naam
Elvis Presley
Freddie Mercury
Bon Scott
Michael Jackson

Persoonlijk hoort in dit rijtje denk ik ook Willy Alberti en misschien John Lennon
[/quote]

Schokkend, dat [size=20pt]grootheden[/size] als Jimi Hendrix, Janis Joplin en Jim Morrison vergeten worden.

da's toch de club van 27? Janis Joplin, Jim Morrison, Jimi Hendrix en ook Kurt Cobain, Brian Jones, Robert Johnson

[quote author=r2d2 link=topic=10159.msg141631#msg141631 date=1246138145]

Hanny en de Rekels

[/quote]

Volgens mij zijn hanny en de rekels still alive :grin:

De man bracht een deel van zijn leven in een zuurstoftank door.... Zou mij niets verbazen als bovenstaande waar is.... Jammer....
Voor mij zal het imago van Jackson altijd overschaduwd worden door de excentrieke dingen die hij heeft gedaan: kinderen uit ramen hangen, zuurstoftanks, de vage verhalen over de activiteiten met kinderen in Neverland....

Back