Michael Jackson overleden ...

Nog maar een paar dan

Q: What’s the difference between Michael Jackson and a grocery bag?
A: One is white, made out of plastic, and dangerous for kids to play with and the other you carry your groceries in.

Q: How does Michael Jackson pick his nose?
A: From a catalogue.

Q: Why did Michael Jackson place a phone call to Boyz-2-Men??
A: He thought it was a delivery service.

i heard he didnt die of cardiac arrest, he was in the childrens ward havin a stroke

Cheeers

Willem

http://michaeljacksonthebeerhunter.blogspot.com/2007/08/michael-jackson-beer-hunter-dies.html
De beerhunter is helaas ook al overleden.

:cry:
Only the good die young... nou ja, young... :gramps:

Ach, we nemen er nog een, ter ere van elke MJ die recent het loodje heeft gelegd. En Hanny en de Rekels natuurlijk... :drinking:

En in de categorie foute MJ grappen, deze deed vandaag de ronde tijdens de vrijdagmiddagborrel.

Do you know McDonalds introduced a new hamburger to commemorate MJ's dead?
It's a 50 year old piece of white meat between two 9 year old buns :evil:

Ik word hier heel verdrietig van, die rotgrappen. Humor is voor mij toch echt wat anders dan leedvermaak: plezier hebben om het leed van de ander.

MJ was een topmuzikant en een goed voorbeeld van hoe mensen beschadigd kunnen worden, vooral door de hebzucht van anderen (eerst zijn vader, daarna de media en iedereen die maar mee kon profiteren). Althans, zo heb ik de situatie die de wereld kon aanschouwen altijd geïnterpreteerd. Als ik luister naar zijn eerste sololiedjes kan ik nog steeds huilen van ontroering. Wat een ontzettend mooie jongen met een gouden stem. Die ziel, die was er echt nog wel, a la aan de buitenkant wellicht bijna onherkenbaar aangetast.

Ik hoop dat een ieder die lacht of huilt om MJ toch ook ergens diep van binnen iets leert over respect, sensitiviteit, liefde en puurheid en over de noodzaak daarvan voor een ieder. En dan niet alleen in de megaproportie van een superster maar vooral ook in je eigen dagelijks leven en omgaan met elkaar.

Fae

[quote author=Fae link=topic=10159.msg142242#msg142242 date=1246685252]
Ik word hier heel verdrietig van, die rotgrappen. Humor is voor mij toch echt wat anders dan leedvermaak: plezier hebben om het leed van de ander.

MJ was een topmuzikant en een goed voorbeeld van hoe mensen beschadigd kunnen worden, vooral door de hebzucht van anderen (eerst zijn vader, daarna de media en iedereen die maar mee kon profiteren). Althans, zo heb ik de situatie die de wereld kon aanschouwen altijd geïnterpreteerd. Als ik luister naar zijn eerste sololiedjes kan ik nog steeds huilen van ontroering. Wat een ontzettend mooie jongen met een gouden stem. Die ziel, die was er echt nog wel, a la aan de buitenkant wellicht bijna onherkenbaar aangetast.

Ik hoop dat een ieder die lacht of huilt om MJ toch ook ergens diep van binnen iets leert over respect, sensitiviteit, liefde en puurheid en over de noodzaak daarvan voor een ieder. En dan niet alleen in de megaproportie van een superster maar vooral ook in je eigen dagelijks leven en omgaan met elkaar.

Fae
[/quote]

:up:

[quote author=Fae link=topic=10159.msg142242#msg142242 date=1246685252]
Ik word hier heel verdrietig van, die rot grappen. Humor is voor mij toch echt wat anders dan leedvermaak: plezier hebben om het leed van de ander.

Fae
[/quote]

Sluit ik me helemaal bij aan. Wat weten wij nou echt van het leven van die man. Alleen maar wat je in de blaadjes (die helaas een bestaansrecht hebben door al die mensen die ze kopen) leest en op tv ziet. Geschreven en uitgezonden door mensen die iedereen in een hokje willen stoppen, het liefst als ze wereld beroemd zijn.

Laat ajb iedereen in zijn waarde en heb het alleen over de dingen waar het echt om gaat. Michael Jackson was het grootste geniale muzikale genie dat de wereld ooit zal zien. Van kleins af aan ben ik al fan, al die jaren gebleven. En ja ook ik heb natuurlijk alle vreemde verhalen gehoord en gelezen, maar ze altijd naast me neer gelegd. Het draait namelijk om de muziek!
Als je weet welke nummers je goed moet beluisteren en de tekst in je opneemt dan hoor je hoe verschrikkelijk moeilijk die man het heeft gehad. Ik vind het redelijk walgelijk om dan zulke grapjes te gaan maken over iemand, zo makkelijk ook..... (en ja ik weet dat iedereen recht heeft op zijn mening en nee ik bedoel dit ook niet als sneer naar wie dan ook)

Have you seen my Childhood?
I'm searching for the world that I come from
'Cause I've been looking around
In the lost and found of my heart...
No one understands me
They view it as such strange eccentricities...
'Cause I keep kidding around
Like a child, but pardon me...

Ik ben het volkomen eens met wat Fae zegt maar ik ben wel van mening dat er geridiculiseerd mag worden. Bij mij gaat het de ene oor in en de andere weer uit maar ik respecteer het als iemand of men er aanstoot aan heeft, heb mijn stripje dan ook verwijderd. Ik kan ook goed inkomen dat men het als respectloos ziet maar onder mekaar grappen en grollen moet kunnen maar op de radio, tv, herdenking, concert etc. dan houd het bij mij ook op.

[quote author=Shuter Street link=topic=10159.msg142256#msg142256 date=1246701282]
Sluit ik me helemaal bij aan. Wat weten wij nou echt van het leven van die man. Alleen maar wat je in de blaadjes (die helaas een bestaansrecht hebben door al die mensen die ze kopen) leest en op tv ziet. Geschreven en uitgezonden door mensen die iedereen in een hokje willen stoppen, het liefst als ze wereld beroemd zijn.
[/quote]

Niemand weet inderdaad wat van Michael af. Hij sloeg nooit een krant of tijdschrift open, keek nooit televisie en alles speelde binnen zijn huis af. Daar baalt de media weer van want die stakkers moeten weer iets vinden om op de voorpagina te planten. Is er wat gebeurd dan wordt het zo uit het verband getrokken (nog erger dan in de Telegraaf) en dingen erbij verzonnen maar dat Michael zijn excuses heeft aangeboden voor zijn actie in Berlijn, dat hij tientallen miljoenen aan goede doelen heeft geschonken en dat hij vrijgesproken is door de rechter dat 'ie niemand seksueel heeft misbruikt (waar achteraf ook de waarheid naar voren kwam dat die jongen het verzonnen heeft) boeit de media niet en plaatsen dat in een piepkleine kader ergens achterin een krant.

Maar het mooiste blijft wel dat we over zestig jaar nog steeds op Billie Jean dansen.

[quote author=Denny link=topic=10159.msg142262#msg142262 date=1246704657]
Maar het mooiste blijft wel dat we over zestig jaar nog steeds op Billie Jean dansen.
[/quote]

Je hebt gelijk, ik kom dus ook op mijn eerdere woorden terug. Michael Jackson hoort wel in het rijtje van de grote der groten thuis, samen met Elvis en Freddy. Zijn muziek is tijdloos geworden en dat is wat hij uiteindelijk aan ons nalaat. Alle andere verhalen verdwijnen uiteindelijk uit het "collectieve geheugen", alleen het mooie blijft.

[quote author=Denny link=topic=10159.msg142262#msg142262 date=1246704657]
Niemand weet inderdaad wat van Michael af. Hij sloeg nooit een krant of tijdschrift open, keek nooit televisie en alles speelde binnen zijn huis af. [/quote]
???

Ik zag toevallig een stuk van dat (foute) interview op RTL 4 (dat ze halverwege stopten) en had zelfs daar niet het idee dat hij zijn gevoelens e.d. bloot legde en dat hij de halve waarheid vertelde.

Hij is een van de grootste artiesten van de afgelopen 40 jaar. Zijn muziek zal altijd voort blijven bestaan. Toen ik jong was vond ik hem 1 van de beste artiesten (fan ben ik nooit geweest , van geen enkele artiest/band overigens). Hij heeft de deur geopend naar de videoclips en ook heeft hij zich ingezet voor de goede doelen. Helaas vergeet men dit nog wel eens (hij stond de laatste jaren om andere redenen in de spotlights). Dit is echt heel jammer! Wel vind ik dat een grapje hier en daar moet kunnen.

Ik was misschien iets fel en ik heb om sommige grapjes hier ook echt wel moeten grijnzen (al ben ik het er niet mee eens). Die Martin Bashir is echt een rioolrat trouwens. In Take 2 zie je hoe hij zit te slijmen naar Michael Jackson en achteraf zo'n documentaire uitbrengen  :roll:

Er zijn niet veel echte interviews, maar als je een oprecht en goed interview wilt zien dan moet je die met Oprah Winfrey kijken. Staat in verschillende delen op you tube:
http://www.youtube.com/watch?v=NYxqqQ1rQ3w&feature=related
De andere delen staan ernaast en kan je zo achtermekaar kijken. Tis 90 minuten dus wel een beetje lang, maar zeker de moeite waard!!
Mooiste opmerking vind ik als het over plastische chirurgie gaat: "If everyone in Hollywood that had plastic churgery would go on holiday the town would be empy"  :grin:

ik liep vanmiddag bij de mediamarkt en als je dan ziet hoeveel mensen er met cd's van m in de rij staan, dan merk je gelukkig dat het uiteindelijk toch om de muziek gaat  :up:

Back