migratie bureau ja of nee?

gewoon eens vehoudingsgewijs zien hoeveel wel of niet er 1 inschakelen

  • migatiebureau nee!

    Votes: 21 39.6%
  • migratiebureau ja!

    Votes: 21 39.6%
  • weet het nog niet?

    Votes: 11 20.8%

  • Total voters
    53
Wij hebben daar verre familie zitten die ons hopelijk een handje kan helpen..
gezellig skypuh naar australie  :-D
En ik heb ook tijd zat om op onderzoek uit te gaan..
kunnen ze uiteindelijk nog in dearm nemen..
En eigenlijk kwam ik daarom ook opdit forum zodat mensen
die het hele proces al door zijn gegaan ons kunnen helpen :)
Dus komt u maar  :lol:
 
[quote author=SiMaKy link=topic=4366.msg55612#msg55612 date=1144744326]
Wij hadden zo'n prijsafspraak: $750 tot en met de skills assessment, en daarna nog een keer $2.750 als we besloten door te gaan. Vond het prima geregeld; het nam mij een heeeeeeeeeele hoop werk uit handen, en nu wisten we in ieder geval zeker dat we geen dingen zouden "missen". De communicatie verliep bij ons ook uitstekend; bijna alles via email (alle vragen binnen 24 uur beantwoord), soms per fax, en een paar keer een belletje.

Op de grote hoop gezien vond ik het het geld allemaal dik waard.

Marc
[/quote]


Hi,

kun je daar iets meer over vertellen, wat voor prijsafspraak en met welk bureau?


greets,

Alex
 
Yep.

Let wel, dit was 5 jaar terug, dus misschien zijn de prijzen wat omhoog gegaan..........

Wij hebben gewerkt met Ashmore Brown Chait, ook wel ABC Migration genoemd (www.abcmigration.com.au), in Brisbane. De dame die ons hielp heet Helen Duncan, maar die werkt daar nu niet meer (heeft haar eigen bureau; doe maar een "Google" op haar naam en de woorden "migration agent", dan komt ze er wel uit. De andere dame die ook wel eens wat voor ons deed heet Carolyn Ashmore, en die zit er nog wel.

Ze waren erg duidelijk over hun voorwaarden. Geen bullsh.., gewoon duidelijke (bijna Nederlands, he?) taal.

De prijs "afspraak" was dus niet echt een afspraak, maar gewoon het tarief dat zijn hanteerden, en waar wij, na onze ervaringen met het Migration Bureau in A'dam (waar ook elke puntenslijp-actie in rekening wordt gebracht...)tevreden mee waren.

Is dit voldoende info?

Marc
 
Wij hebben het migration bureau in Amsterdam ingeschakeld destijds.
We wilden niet het risico lopen dat doordat wij eventueel een foutje zouden maken, we ons visum mis zouden lopen.
Inderdaad vonden wij ook dat we niet altijd goede antwoorden kregen op onze vragen, we waren absoluut niet altijd tevreden over het bureau.
En we hebben uiteindelijk ook meer moeten betalen dan vantevoren was afgesproken.
Maar binnen een jaar na ontvangst van ons visum is het beroep van ron van "de lijst" gehaald...
Hadden we dus zelf gehandeld, een fout gemaakt waardoor we opnieuw hadden moeten beginnen, hadden we ons visum misschien nooit ontvangen!
En nu wonen we dus al 1,5 jaar bijzonder happy in het mooiste land ter wereld.

Gabriëlle 
 
wij hebben ook het migrationbureau ingeschakeld,

En ook ik heb enkele keiharde brieven geschreven omdat ze boven het limiet uit dreigde te gaan.
Maar uiteindelijk na een akkoord en een andere migrationagent zijn we aardig op weg om onze doelstelling te behalen.

Ik denk dat elke migrationbureau wel wat heeft, maar ik zeg erbij als er iets aparts gebeurd positief of negatief dan doen ze het in Amsterdam ook goed; geen half werk.
Je moet altijd zelf scherp staan en ervoor knokken ook al heb je een bureau in handen genomen, word nooit slap in dingen en denk nooit van het zit wel goed.

Cheers,

Jack :evil:
 
Als je naar de kosten kijkt , ja
Als je de begeleiding, snelle response, en de details die tot in de puntjes zijn uitgewerkt en toegestuurd krijgt, Nee

Snap'm

Er is overal wel wat,
Zit er iets tegen, dan lijkt het gras bij een ander altijd groener, tot je de kleine regeltjes leest,

<<gr :up:

Jack :evil:
 
ik kan meegaan met wat Jack zegt, maar -wellicht hebben we mazzel gehad- bij ons ging echt alles geolied, tot op de laatste dag.

Ik wist zelfs exact wanneer "onze" agent op vakantie ging.

Wij zijn nog naar ze toe geweest toen we het visum eenmaal hadden; ff een zakje stroopwafels brengen!!  :)

Marc
 
Ik denk dat het een beetje is als met verhuizers:
Niet iedereen heeft zin om al dat werk te doen. Als je geld genoeg hebt en je weet niet waar je moet beginnen... waarom dan niet toch? Het is makkelijker (als je tenminste een goede hebt). En net als met verhuizers is het mazzel hebben. Als iemand een prima ervaring met ze heeft wil het niet zeggen dat het voor jou ook prima gaat zijn. Je kunt meerdere bureau's vergelijken (en tegen elkaar uit laten spelen  :roll:) om zo tot de goede prijs-kwaliteit verhouding te komen. Al met al is het heel persoonlijk denk ik. Het hangt van je situatie af of je het nodig gaat hebben. Maar zoals met onze verhuizing. Ik had het nooit zelf zo snel en vakkundig kunnen doen. Wat ons (studenten) visum betreft. Tja, dat viel reuze mee. Daar hadden we maar een paar kleine vraagjes over. Konden we het niet op Dimia vinden, dan wel hier.

Kortom, ik zou doen wat je gevoel (en je portomonnee) je ingeeft  :up:.
 
hebben contact met move 2 australia en moet zeggen dat deze behalve profesioneel (belangrijk) ook vriendelijk
en eerlijk zijn. tot nog toe zeer tevreden :up:
 
Ook wij gaan voor het visum via Move2Australia... Ik kan niet anders zeggen dan in een woord: GEWELDIG!!!
(nee, ik heb geen aandelen  :-D). Maar de ondersteuning, professionaliteit en vriendelijkheid van Rob en Marijke hebben wij echt nodig om de visumaanvraag succesvol te kunnen afronden!

Groetjes,
Lela
 
Back
Top