Migration agent: George Lombard of Go Matilda?

Zanzibar

New Member
Hoi iedereen,
Mijn vrouw en ik zijn met de voorbereidingen bezig om onze subclass 175 aan te vragen. IELTS is achter de rug (band score 8 ) en alles is opgestuurd naar de ACS voor skills assessment. Voor de eigenlijke aanvraag van het visum denken we er toch aan om een migration agent in te huren, kwestie van geen fouten te maken die tot vertraging of zelfs weigering kunnen leiden.

Ik heb wat rondgeneusd en goede referenties gevonden voor George Lombard en Go Matilda. Heeft iemand al ervaringen met één van hen? Enige reden om voor de één of de ander te kiezen?

Bedankt voor de feedback!
 
Move2Australia !
Zij zitten in Australie, bij de DIAC om de hoek en Rob komt uit de IT, dus jammer dat je de RPL niet via hem al gedaan hebt.
Verder spreken ze Nederlands, zijn ze aanwezig op Nederlandse tijden en Rob heeft erg goede contacten  :up:

Stuur ze eens een email info@move2australia.com.au

Succes !
Johan
 
Bedankt voor de reactie. Ik ben eens gaan kijken op de site van Move2Australia. Lijkt me allemaal piekfijn, behalve dat hun rate van 2500 Euro toch stukken hoger is dan de 1400 AUD die ik als quote kreeg van George Lombard. Omvat de rate van Move2Australia misschien ook de eigenlijke kostprijs van het visum? Ik zal hen zeker contacteren, we zien wel.
 
Beste Johan,

Hartelijk bedankt voor het delen van jouw positieve ervaring met Move2Australia.


Beste Zanzibar,

Toevallig las ik jouw ‘post’ en ik wil je laten weten dat ons tarief niet de DIAC Visa Application Charge omvat. Je vergelijkt wel appels met peren als je de bedragen van 2500 Euro en 1400 AUD met elkaar vergelijkt. Het bedrag van 2500 Euro van Move2Australia omvat de gehele visumaanvraag-procedure (dus inclusief de beroepserkenning) terwijl het bedrag van George Lombard slechts de visumaanvraag zelf (dus exclusief de beroepserkenning) omvat. En de visumaanvraag zelf is ongeveer een derde van het werk dat overblijft als je geen beroepserkenning meer via hem aanvraagt.

George Lombard staat overigens goed bekend en aangezien wij geen deelprocedures uitvoeren maar alleen totale visumaanvraag-procedures ben je bij hem in goede handen.


Veel succes en vriendelijke groeten,

Rob Breumelhof
Adelaide
 
Hi Rob,
Bedankt voor je antwoord. Ik kon al min of meer vermoeden dat er ergens een verschil moest zijn. Jouw antwoord bevestigt dat. Ik wacht nu af wat het resultaat van de ACS skills assessment zal zijn, en daarna zien we wel.
 
Back
Top