Mijn verhaal: Stand van zaken "Arnold"

Te gek :cheer: :cheer:
Laat maar weten of je een lift nodig hebt vanaf het vliegveld. Of moest je nu eerts naar Sydney?

groetjes Barry& Vanessa

@mariette: Nu ik een vlieg datum heb lijkt het helemaal hard te gaan :happy:

@Bear: Lijkt me helemaal top als jullie op het vliegveld staan :up:Ik heb alleen mijn vlieg datum, maar ik kom gelijk naar Adelaide daar had ik het toen al over met hun dat het niet handig is om mijn naar Sydney te sturen terwijl waar ik moet wezen 50km van Adelaide af ligt.
Maar ik verwacht dat ik ook een tussen stop heb in Singapore.
Als ik de papieren binnen heb dan laat ik het meteen weten man, dan kan ik kijken hoe laat ik ongeveer aankom.

Groetjes Arnold

Zo, De eerste dozen zijn met de container mee van mijn werkgever :happy:

En 9 januari ik er achter aan.

Heb net even je hele verhaal gelezen. En zoals iedereen al gezegd heeft... Wat gaaf! En wat snel ook :) Gefeliciteerd joh!

Die spullen die mee zijn met de container, daar heb je nu ook even geen omkijken meer naar. Waar ga je trouwens wonen? Bij je werkgever? Of moet je zelf een huis zoeken?

Hoi Annemiek,

Ik heb een jaar gratis huisvesting in een 2de huis van mijn werkgever, kom wel met een japanner te zitten.
Ik ga naar Forreston +- 50 km te oosten van Adelaide.

Ik heb er echt onwijs veel zin in, en ook om Bear & Vanessa weer te zien :drink:

21 december komen ze van het verhuis bedrijf een groot deel van mijn spullen op halen,
De meesten meubels moeten blijven staan omdat ik het gemeubuleerd verhuur.
De rest wordt zeewaardig verpakt en in een kist verwarmd opgeslagen, tot eind volgend jaar en dan in de container van mijn wergever wordt het verscheept naar Ozzie.
Ik heb het eerste jaar huisvesting van mijn werkgever, en moet daarna opzoek naar een eigen huisje.
Ik heb hiervoor Passies verhuizingen ingeschakeld uit hoofddorp.
-Voor 13kub kost dat 2495,- met verpakkings materiaal, jaar opslag (5,-per kub, per maand), houten meubels worden gegast, er wordt speciaal een kist op maat gemaakt voor al je spullen.
-Voor 14kub kost dat 2695,-
-Voor 15kub kost dat 2895,-
Ik wil het laten verschepen omdat mijn werkgever een container heeft en ik dan die kosten niet maak, en vind het heel fijn als ik daar een eigen huisie heb dat mijn spullen daar binnen staan, dan is dat toch vertouwd.

Maat,... ik zie hier dat je alweer 2 uur onderweg bent.
We zien je in het weekend :cheers: en Vanessa zelfs al donderdag. Jammer dat ik geen vrij kon krijgen om op het vliegveld te staan maar het is helaas niet anders. 2 collega's hebben vorige maand ontslag genomen en 1 anderen is op vakantie. Dus nu met 4 man heel het bedrijf runnent houden. Best grappig zelf de directeur/eigenaar helpt mee met repareren. [size=8pt]Best irri dat die vent steeds op me vingers staat te kijken :lol: :lol:[/size]

Anyway wel lekker voor de doekoes veel over werk dus dat tikt lekker aan. Dat wordt van het weekend dus een premium biertje. :grin: :grin:
pretigen vlucht and See ya soon :up:

Oh...als je dit leest dan ben je al in Oz.........

Iniedergeval      :congrats: dat je er bent

:dance:
Zal vast een lange :plane: geweest zijn maar je kan dan zo ook door naar het  :beach:    Heeeeeeel veel plezier en de groeten aan Barry en Vanessa.

Liefs Eutrice

Gefeliciteerd met een behouden aankomt!!!  :up:

Veel plezier in Australie!!

Groetjes,
lela

Hey Arnold,

Als je dit leest ben je er al maar toch een heel goede reis gewenst en een fijne tijd.
Geniet ervan.

Mariette

waar blijft die post nou MAN. Je zit al 20 minuten op die laptop te rammen :wall:

:grin: :p

Hoi allenmaal,

Het is 120 dagen geleden dat ik hier wat heb gepost, dus het word wel weer een keertje tijd.

Het bevald me hier uitermaten goed, ik werk op een kwekerij en heb nu ook een baantje als tuinman en ga een keer per week met hem mee. Hij is heel tevreden over mijn werk en het lijkt hem wel wat om voor hem te komen werken als ik mijn mijn permanent visa heb.
Het verdient in iedergeval een stuk beter dan op de kwekerij, en werk minder uren.

Ik heb nu ook een auto gekocht, een ford Falcon V6 4.0L.
Mooie wagen voor in de hills, daar heb je wel een goeie wagen nodig.

Ik heb ook een hele leuke lieve meid leren kennen, en zij is nu mijn vriendin.
We gaan veel uit naar de bios of ergens wat eten en bezoeken mooie plaatsen in Adelaide en omgeving, binnen kort ga in met haar op vakantie naar de blue mountains.

Hier wat foto's, "klik er op om te vergroten".

-Dit is mijn vriendin, Lony.

De laatste 2 foto's zijn van kleine planten, ik heb geprobeerd op het op grote bomen te laten lijken.

Groeten, Arnold

Bedankt, :cool:

Ik vind het ook wel heel fijn dat ik zo snel mijndraai gevonden heb hier.
En wat betreft NL, ik heb het nog geen dag gemist.
Ik mis soms wel mijn vrienden, maar daar heb ik op sms goed contact mee,
en we bellen vrij regelmatig elkaar.

Groeten Arnold

Hoi Arnold,

Super om te lezen dat het zo goed met je gaat  :up:

Alvast veel plezier  :dancing: samen met Lony in de Blue Mountains.

Groetjes,
Susan

HEEEEEEEEEeeeee

WAS JE ONLINE,... wordt daar nog gewerkt?
anyway als je onlien was waarom heb ik dan niet +1 KARMA punt. W A T  H A D D E N    W I J  NOU  AFGESPROKEN!!!!  :evil: :roll: :whistle: :donttell:

:up: :grin: Was trouwens lekker die nasi. heb er zelf nog ff pinda saus en Gado Gado bij gemaakt :up: :up: Volgende keer maak ik de Nasi op oud Indonesche recept en niet zo'n conimexding zakje.  :wink:

see ya .... Bear...

Back