Of dat salaries hoog of laag is hangt er volledig vanaf wat voor een baan het is en hoeveel specifieke ervaring jezelf hebt. Misschien kun je daar eens iets meer over zeggen?
Het feit dat Sydney duur is betekent nog niet dat de salarissen daarom hoog zijn. In veel banen verdien je vaak niet meer 16-17 $/hr, wat neerkomt op iets van $32.000 op jaarbasis. Daar moeten dus veel mensen van rond zien te komen. Maar een hius zul je er niet mee kopen...
Ik weet niet wat jij voor werk doet, maar in ons geval , als je gesponsord hier naartoe komt als bv een IT-er, dan heeft GOV bepaald dat iig je minimum 47000 dollar per jaar moet zijn, wat ook een lachertje is vooral als je in Sydney area woont, de average salarissen liggen voor een IT-er op 106.000 tot 120.000 per jaar, uitlopend naar 130/140
Kathleen, wij betalen 700 huur per week, een huis met 4 slpkamers en 4 woonruimtes en een pool en grote tuin en garage.
Een townhouse kost zo een 500 per week in area Sutherland.
Een Unit is goedkoper, zo een 300.
supermarkt met een gezin is zo een 1500/1600 dollar per maand
electricity 300 tot 400 per 3 maanden, ligt eraan of je een ppol hebt, met of zonder solar, gas kookt of niet.
Auto onderhoud vind ik hier goedkoper.
benzine ook.
Ik weet dat je me een keertje gemaild hebt, maar ik ben je mail kwijt, aarzel niet om me nog een keer te mailen.
Als je twijfelt waar te wonen, moet je afwegen wat het je waard is om in een mooie rustige omgeving te wonen concerning je reistijd naar je werk.
De infrastructuur is niet zo hier dat 70 km ook een uurtje reizen betekend, dat komt eerder neer op anderhalf tot 2 uur .
maar dan heb je ook wat, als je vrij wilt wonen,en heel veel ruimte ,acreages, dan komt dat daarop neer,
heb je kids, gaan ze ooit naar uni, misschien slim ook alvast daar in de buurt te kijken.
etcetcetc.