Miranda (tum) + familie naar Queensland

tum

XPdite Sponsor
Hoi allemaal,

Ik ben al wat maandjes actief hier op dit gezellige forum en heb al menige pint gepakt in het virturele cafeetje. En - net als velen van jullie - ben ik lid van de kroontjesclub. Ik weet niet of jullie je de ellende nog kunnen herinneren van onze TRA beslissing??? Die was - not accepted -, maar bleek  :) van iemand anders te zijn met een vergelijkbare achternaam.

Op 12 juli hebben we de ontvangstbevestiging van de TRA ontvangen en ..................... gisteren (dus heeft helemaal niet lang geduurd) hebben we bericht gekregen van onze agent dat de TRA onze aanvraag hebben goedgekeurd. Dus, fantastisch,....maar,......laat ik even heel eerlijk zijn en misschien hebben anderen dit gevoel ook wel eens (of gehad)......nu moeten we dus een gat in de lucht springen. Het is geweldig dat dit (toch wel zware onderdeel) afgerond is, maar we hebben opeens een heel dubbel gevoel. Zo van,...ja....hum...nu wordt het dus echt serieus, dus een echt zwaar geval van 'cold feet'  :freezing: en wat kriebels in de buik en zo.

Dus..........stom eigenlijk, maar ik denk dat we het gewoon even moeten laten bezinken. Sommigen zullen wel denken, wat zeurt ze nou, wij zouden de kamer ronddansen  :dancing: als we deze beslissing hadden. Maar ja, iedereen heeft zijn eigen gebruiksaanwijzing denk ik dan maar.

Ben benieuwd of jullie dit gevoel ook wel eens gehad hebben.

Groetjes Miranda  :lol: :lol: :lol:

:congrats:

Op naar de volgende stap.Het dubbel gevoel weet ik alles van en dat gaat wel over.

Ga maar lekker :cheers: en  :dancing:

grt
Rob

Hoi Miranda, Gefeliciteerd!!!!!!! Weer een stapje dichterbij....... :lol:

Wat een opluchting moet dat zijn, zeker na het foutieve bericht van eerder.

Onze TRA gaat binnen nu en 2 weken weg dus ook erg spannend.

Hoi Miranda!
Gefeliciteerd hoor, idd een stapje verder! Betreffende de "koude voeten"... daar kan ik helemaal over meepraten! Wij hebben ons visum een week of 2 terug ontvangen, en over exact 2 weken min 1 dag vertrekken we... het afscheid nemenv an bekenden enzo is dus al begonnen. De twijfels beginnen ook te komen... maar goed, ik heb het voor mezelf op een rijtje gezet, en ben met een logische verklaring gekomen waardoor de "koude voeten" weer lekker warm werden... hier in NL ben je nu enkel bezig met regelen en afsluiten van een periode, pas als je in OZ bent aangekomen zie je daadwerkelijk wat je ervoor terugkrijgt. Die voeten zullen dan dus zeker op temperatuur blijven! Dus gewoon doorzetten!!

:up: :up: :up:

Gefeliciteerd,
ennuh wij zijn ook heel nuchter en zullen echt niet in de kamer staan te dansen wanneer we de papierhandel hebben afgewerkt. Dat feestje bewaar ik wel tot ik echt in Oz achter de BBQ sta :-D

Hi Miranda!!

En of ik me dat verhaal nog herinner! Het is ook geen wonder dat je nu dus een beetje gemengde gevoelens hebt. Het is ook een beetje een anti-climax na al dat harde werken on top of the grote verwisseltruc van de twee aanvragen!

Hey weer een stap closer!!!! Well done :up: :cheer:  :) :cheer:

Groetjes
Syl

:congrats:

Ja dat dubbele gevoel is wel herkenbaar. Bij mij was het overigens binnen een dag ook al weer weg omdat ik gewoon heel graag naar Oz wil.

Groetjes,
Erna

Hoi allemaal,

Bedankt voor jullie lieve reacties, dat relativeert ook weer even lekker. De woorden, anti-climax, regelen en afsluiten kloppen inderdaad helemaal. We hadden het er gisteren nog over, we praten alleen over wat we wel of niet nog gaan doen. Voorbeeld: niet naar Australië is: zolder verbouwen en overkapping of serre plaatsen. Wel naar Australië is: nu zo min mogelijk aanschaffen en verbouwen. Dus je leeft inderdaad nu in een soort 'twilight zone', die die klopt wel: tuduhtuduhtudhuh...........The Twilight Zone (geintje). Nee hoor, we gaan gewoon verder met de volgende stap en op naar de volgende verzameling papieren.

Doei,
Miranda  :)

Hé Miranda!

Proficiat met de uitslag van de TRA!!!

kan me je dubbele gevoel goed voorstellen, ik twijfel ook vaak, maar probeer me dan maar weer even te herinneren waarom we er ook alweer aan zijn begonnen. Twijfels horen erbij, en perfect is het nergens!

Groetjes, Aukje.

Gefeliciteerd met de uitslag!!!!!!!!! (zou willen dat ik al zover was...... :|)

En ik zou zeggen, vooral doorgaan........... :lol:Je bent er tenslotte al zolang mee bezig, en het is niet een halsoverkop beslissing toch...?

Wat ik doe als ik toch eens een keer twijfel (nou ja twijfel, das ook weer een groot woord...): lekker op internet naar australie sites kijken.......dan wordt ik weer helemaal gek en weet ik waarvoor ik het doe! Gevolg hiervan is dat ik vervolgens weer de hele dag zit te dagdromen en niet kan wachten en zou willen dat ik er al zou zitten...... :cool:

Succes met de volgende stap!

Gr. SAb

Proficiat met de positieve uitslag. :up:

Die dubbele gevoelens zijn heel normaal. Ik denk dat het ongezond zou zijn als je die gevoelens niet hebt.
Het is een grote stap, uitdaging, verandering en nog veel meer.
De ene dag wil je het liefst direct vertrekken en de volgende dag zijn daar die dubbele gevoelens weer.
Naarmate dat het proces vordert leer je hier vanzelf mee omgaan en het een plaatsje te geven.
Zo zit de mens nu eenmaal in elkaar.

Kop op en ga lekker verder met de rest van de papierwinkel.

Veel succes nog.

Groetjes,
Brit

Hai allemaal,

Op naar de laatste drempel. Mijn man gaat als het goed is op 12 november (anders in december) zijn ielts (general) doen. Als hij zijn ielts heeft gehaald ga ik hem daarna ook nog doen, omdat het bij mij wel lukt. Ben benieuwd, zijn spreken zit wel snor, lezen en luisteren denk ook wel (5 is genoeg hè), maar schrijven is echt een heikel punt. Dus we zien wel.

Als hij het niet haalt, dan hebben we 3 maanden de tijd ( :roll:) om dat onderdeel wat bij te spijkeren (er is hier in de buurt iemand die zeg maar bijles geeft). Dus ik hou jullie op de hoogte.

Gr Miranda  :)

Ja zekers te weten dat we voor je man gaan duimen Miran! :up: Maar dat gaat helemaal goedkomen hoor!

Groetjes Lin

Het lijkt een kwestie van een lange adem. Maar; "Everything comes to he who waits."
Maar alles lijkt (ook even alles na lezend) goed te gaan verlopen. De rest zal ook wel goed komen.

Gr. Rene

:-D
Is wel even schrikken zodra alles op een dicht bij komt.
We zijn er nog lang niet en toch heb ik soms een moment van:
Ben ik nou helemaal gek? Oh nee! Wat ben ik aan het doen!?
Maar een beetje dagdromen over hoe mooi het daar is helpt me meestal

:evil:
ik weet ik ben een beetje laat met deze, maar jae,
better late than never.

Ik ga hier ook op det Duits dan "Daumen drücken"   :cool:

:)
Annemarie

Hé Annemarie

bedankt voor je leuke reactie en niet te veel eelt maken op je Daumen nah!

gr Miranda  :) :)

eeeeh als ik het goed heb Leichdorn, Hühnerauge, Schwiele, on nee dat is een likdoorn eeeeehhhhh zoiets dan toch. :lol: :lol:

:)  :)  :)  :)  :) :) :) :) :) :) :) :)

Back