Miranda (tum) + familie naar Queensland

Eelt is een verharding van de huid.
Ambtenaren schijn er veel last van te hebben op hun achterste, gamers op hun duimen, voetballer en balletdanseressen op hun tenen, domme mensen op hun hoofd (van het krabben), typmiepen (zoals ik) op hun vingertoppen, karate beoefenaars en carriere jagers op hun ellebogen.
:rotflmao: :-D
Dit zijn een paar voorbeelden. Er zullen meer dan voldoende zijn om je een idee te geven wat eelt is.

Gr. Rene

Hoezo, van Karate?  Hmm. Dan heb ik het misschien niet goed gedaan ... :evil:

OK :w00t:

Nou ja, daar worden ze uiteindelijk minder gevoelig van... dus ik ga even door
met Daumen drücken  :wink:

Nog twee groepen mensen vergeten; Surfers, die hebben het op hun knieen en politici, die hebben het op hun tong.

Als in nog een lichaamsdeel ben vergeten, dan hoor ik het wel.

R

Yeeeeh, vond het al gek dat ik zo slecht in mijn broeken paste, maar ja dat ..........komt natuurlijk van al dat eelt op mijn r**t  :) :) :)

[quote author=tum link=topic=2523.msg30804#msg30804 date=1128676644]
Yeeeeh, vond het al gek dat ik zo slecht in mijn broeken paste, maar ja dat ..........komt natuurlijk van al dat eelt op mijn r**t  :) :) :)
[/quote]

:-D Aan eelt kun je makkelijk wat doen!!

Jaaaaah, bijvoorbeeld veel  :bike: of de boel er eens lekker afraspen  :lmao:  :evil: AUCHHHH

Net bericht gehad van Utrecht dat Bonny op 10 december zijn test mag komen doen. Dus effe doorrekenen, als hij het niet haalt, mag hij in maart 2006 pas overnieuw de test doen (en ik dan ook gelijk omdat ik zijn resultaat even afwacht). We moeten nl. zorgen dat de echte aanvraag vóór augustus 2006 is ingediend bij DIMIA ivm de punten voor leeftijd (die gaat dan met 5 punten naar beneden  :evil:). Dus, daar komt dat eelt weer van het Daumen drücken, als hij het wel haalt, kan ik in januari of februari (wat er maar vrij is dus) en dan kunnen we de aanvraag indienen. Yep, dan zijn we nog ruim op tijd en kunnen we na een paar maandjes de medical, x-ray en VOG doen. Krijg er stiekem toch steeds meer zin in  :) :) :).

Bye

Miranda  :)

[quote author=tum link=topic=2523.msg30535#msg30535 date=1128503689]
.......Mijn man gaat als het goed is op 12 november (anders in december) zijn ielts (general) doen. [/quote]

Gaat dit nog door, of het ik niet gelezen of over het hoofd gezien??
Zo niet, VEEL SUCCES!!!

Als ik het niet goed heb, alsnog veel succes.

Rene

Hoi Rene,

Het wordt december, want november zat helaas al vol. Hij is druk aan het oefenen met lezen en gaat dit weekend het testpakket van de Ielts doornemen. Het lezen, luisteren en spreken zal wel goed zitten, maar het schrijven blijft moeilijk. Dus, als iemand nog goede sites heeft waar je voorbeeldbrieven vanaf kan halen dan houd ik me aanbevolen. Bedankt voor je belangstelling Rene  :up:

Op dit moment zitten we dus gewoon te wachten of hij zijn Ielts haalt in december, dan ga ik in januari (als het nog niet vol is). Als het niet lukt denk ik dat hij zo'n spoedcursus Ielts gaat doen en dan na 3 maanden (dan mag het pas weer), dus in maart zijn Ielts overnieuw doet. We gaan in februari nog op vakantie naar Florida , dus daar kan hij ook nog even flink oefenen. Dus in dat geval gaan we in maart samen naar de Ielts.

groetjes Miranda  :) :)

NB leuk dat jullie Cairns en omgeving ook zo mooi vinden, wij vinden het regenwoud etc. ook geweldig

[quote author=tum link=topic=2523.msg35992#msg35992 date=1131703999]
NB leuk dat jullie Cairns en omgeving ook zo mooi vinden, wij vinden het regenwoud etc. ook geweldig
[/quote]

Als jullie er zijn en wij komen er voor een vakantie, kijken we wel of jullie een (of twee!) kopje(s) koffie hebben staan.

R.

Ps. Het eigenlijk einddoel is (nog) niet bekend, maar de omgeving van Lake Tinaroo of ev. omgeving Atherton lijkt ons wel wat.

Yep, Rene, koffie staat klaar tegen die tijd en ik zal de koektrommel (toch Hollands hè) niet dichtdoen na 1 koekje hoor  :evil: :evil: :evil:

Groetjes Miranda  :)

Hai Miranda.

Goh wat een spannende tijd zeg bij jullie maar alles komt wel goed hoor!!!Ook wij zullen vast voor jullie duimen.

Ps.wij zijn een paar weken geleden op vacantie geweest naar Cairns en ja de plekjes daar net onder zijn schitterend.was ook een heel klein plaatsje onder Cairns met ontzettend veel groen,veel heuvels en rainforrest.Sorry ben de naam vergeten maar zoek ik wel ff op de kaart op.
Was ook een stuk waar het niet zo warm was in Cairns en omtrek was het toch al gauw wat graden warmer .
Maar ja echt schitterend daar.We hebben binnen een week 2500 km gereden maar zo ontzettend veel moois gezien,ook heel wat uren op wegen (dirt roads dan)met helemaal niets maar het heeft toch wel wat hoor.Oh ja en het wildkamperen beviel ons wel erg.

Nou succes he en houd ons maar op de hoogte.

Groetjes Sas

Ik ben ook benieuwd, maar wel leuk om dit zo te lezen. Ben blij dat het met jullie ook goed gaat Sas  :up:

groetjes Miranda  :)

Hai

Dat plaatsje was denk ik iets lager en volgens mij heet het daar Table ends.Weet dat het een heeeeeeeeeele grote berg is met heel veel kleine dorpjes maar zo ontzettend groen en mooi.Heel erg uitgestrekt daar maar zeker de moeite waard.
Is daar ook veel koeler dan in Cairns en Townsville dus eigenlijk ideaal.

Groetjes Sas

Back