MKR keukenschort

Denny

Member
Dag allen,

Ik ben vast niet de enige kookgek op dit forum :up:
Mag graag kijken naar o.a. MasterChef (Australia) en My Kitchen Rules. Nu vind het ik ook leuk om daar keukenschorten van te hebben (weer iets Australisch in huis). Die van MasterChef is goed te verkrijgen vanuit Engeland. Die van MKR is enkel in Australië te bestellen.

Vandaar mijn vraag of iemand voor mij een MKR keukenschort zou willen bestellen en die naar mij in Nederland wil versturen? Ik vergoed uiteraard alles, zelfs de druppeltjes benzine naar het postkantoor bij wijze van.

Het gaat om dit schort met mijn naam erop:
https://shop.mykitchenrules.com.au/product/57548/personalised-mkr-apron-black

Rechtsonderin kun je een naam invoeren en ik zou er graag Denny op willen zien.

Het gaat nog even duren voordat ik die kant op ga, vandaar dat ik het hier probeer :)
Heb de website al gemaild maar ze willen hem helaas niet naar NL sturen.
 
Sorry een beetje off topic maar, over MKR gesproken, begin van het jaar hebben we een meeting gehad met Matt Preston tijdens een Food and wine festival in Lara. Hele aardige vent, vreselijk gekleed:eek: en gek op zijn apple cider:D, maar een toffe peer.
Hij heeft 1 van onze baked Spuds gegeten met cream cheese and smoked salmon and he loved it:rolleyes::up: (He really did;))
Op onze website staat die foto, en in dit geval is het mijn lieve vrouw @Lin die met Matt aan het aan pappen was:D

The Wicked Spud
 
Last edited:
Helemaal uit South Australia is ie in Groningen gearriveerd en ben er erg blij mee! :D Thanks Beebmeep!

mkr_schort.jpg
 
Back
Top