Moderator

Lost

Administrator
Ik heb Zwerver bereid gevonden om moderator te worden op het forum. Hij gaat mij helpen met de dagelijkse forumwerkzaamheden aangezien ik daar niet altijd aan toe kom.

Mocht je een bericht zien dat onze aandacht nodig heeft, gebruik dan in eerste instantie de 'report' knop (die is te vinden onderaan ieder bericht). Wij krijgen hier beiden een melding van en een van ons zal vervolgens gepaste actie ondernemen.

Rest mij niets anders dan Zwerver veel succes en plezier te wensen.
 
Congrats Zwerver met de promotie!
wink.gif
afro.gif


Vraag je ook meteen opslag?
evil.gif
 
Hoera! Promotie voor Zwerver en meer tijd om zijn weblog up te daten voor Lost :)
 
Vraag je ook meteen opslag?
evil.gif
Ik betaal Zwerver nu 10x zoveel als voor zijn promotie. Als hij een beetje druk uitoefend, verdubbel ik het nog een keer.

Hoera! Promotie voor Zwerver en meer tijd om zijn weblog up te daten voor Lost :)
Dat is zeker nodig. Wij zijn net begonnen met het bouwen van een huis dus wellicht dat ik daar genoeg inspiratie uit kan putten. Als ik jouw ervaringen met bouwen lees moet dat wel goed komen. :wink:

Fijn dat er een extra moderator komt! Kan Lost ook eens een keer op vakantie :cool:
Ik ga aankomend weekend gelijk een weekend weg (Melbourne) voor een bucks party van een vriend van mij.
 
Ik betaal Zwerver nu 10x zoveel als voor zijn promotie. Als hij een beetje druk uitoefend, verdubbel ik het nog een keer.


Dat is zeker nodig. Wij zijn net begonnen met het bouwen van een huis dus wellicht dat ik daar genoeg inspiratie uit kan putten. Als ik jouw ervaringen met bouwen lees moet dat wel goed komen. :wink:


Ik ga aankomend weekend gelijk een weekend weg (Melbourne) voor een bucks party van een vriend van mij.

Weekend-dienst? Volgens mij staat dat niet in mijn contract hoor! Ik reken normaal 300% voor zondagsdienst, maar voor jou doe ik het voor 200%!
 
Nou ik zou zeggen veel plezier of succes ( als Jack weer loopt te eikelen b.v ) :wink: Zwerver! :up:
 
Jack loop nooit te eikelen, de mensen hebben gewoon geen gevoel voor humor.

Go Jack Go :up:
Die van mij was grappig bedoeld vandaar de knipoog. Ik zie zijn humor namelijk ook ( maar sommige idd niet), en live is ie nog minder "erg" :grin:
 
Iedereen heeft zo zijn humor.
Krijg een beetje de indruk ,weet het niet helemaal zeker, dat die van mij de meest "bull" is van dit heel topic.
Moet je me eens horen op de beach (of Byron) na enkele xxxx gold beer. :wink:
Tenslotte ben ik jullie brother....from another mother. <_<
Skippies zijn kanjers en ja .... <_< Zwerver.... :| ..I love you too not

Eerst Mr de Louw en nu Zwerver,Je kunt nog proberen zo slim te zijn of wijs met Jack op het forum word je snel grijs.


Have a nice day ......... :angeldevil:

Jack :evil:
Ps; I'm cruisin' along the East coast.....
 
That's true sis,

Mr. Lost denkt 4x smaakt naar piss.
Wat drinken de echte mannen in Tasmanie?.

Intussen drink ik netjes mijn beker melk.......

Jack :evil:
 
Ken je het gedichtje niet over die NSW dude?

Er was eens een Nederlandse gek
op een Australisch forum onder de naam Jack

Op zoek naar een betaalbare banaan
kon hij gerust de hele dag doorgaan

In NSW kan hij niet zomaar gaan zwemmen
<hier iets met memmem :shock: >

Afgelopen winter was hij in Nederland
en dat liep aardig uit de hand :evil:



Zwerver: gefeliciteerd!
 
Back
Top