moet ik mij in NL bevinden als ik een visa aanvraag?

heleen76

New Member
Hoiiii,
Ik weet dat ik buiten australie moet zijn om visa (WHV) aan te vragen. Maar moet ik in Nederland zijn om deze visas aan te vragen???

Ik woon nu in Edinburgh en wil mijzelf de nodige kosten van heen en weer reizen besparen als dat kan.

Tevens denk ik erover na om, nadat WHV in australie zou zijn verlopen, naar Nieuw Zeeland te "hoppen".

Zou ik een WHV voor NZ kunnen aanvragen terwijl ik in AU bevindt?? Het zou me een enorme rotreis kunnen besparen (en ik moet wel opschieten met de WHV aangezien ik al 28  :cry: ben en pas kan vertrekken naar AU als ik 29 ben...) 

Pleeeeaaasse tell me... :lol:
Heleen
 
Ja, je kunt overal buiten Australie je visum aanvragen, zelfs in NZ!
Allen voor het regelen van bepaalde documenten is het soms wel handig als je even in NL bent.

Gr Wilbert
 
:-D :lol::-D :-D :lol:  :-D :-D :lol:

Joepie! dat klinkt goed!!

Maar wat bedoel je precies met "regelen van bepaalde documenten?"
Als het gaat om paspoort, rijbewijs, diploma's, en geboorteakte...deze dingen heb ik al moeten regelen voor ik hier kwam.
Maar die bedoel je misschien wel helemaal niet :?
 
Die bedoelde ik wel, maar als je die allemaal al in het engels en gecertificeerd hebt dan zal het verder geen probleem zijn. En het scheelt natuurlijk ook nog eens een heleboel werk :up:

Gr Wilbert
 
Een Working Holiday Visa kun je gewoon via internet regelen, het enige wat je volgens mij daar voor nodig hebt dan is een visa card om t te betalen en je paspoort voor de gegevens die je moet invullen. Verder heb je geen gecertificeerde kopieen nodig... dat kun je overal regelen als je maar buiten australie bent. Je kan dan aangeven dat je via e-mail bericht wilt hebben en ik hoorde diezelfde avond dat ik em had.
Over een visum voor Nieuw Zeeland weet ik helaas niet of je dat kan doen in Australie...

groetjes Anne Marie
 
Back
Top