Morgen moeten we naar de dokter voor de medicals

hanneke,

De heer Delprat stuurt het per courier, heb je hem gebeld om te vragen om het even te traceren. Hij heeft mij verteld dat als wij binnen 6 weken niets horen dan moesten wij hem bellen.

Gr

Citavm
 
Bij ons is het ook via de dokter. En die heeft gezegd dat alles aangetekend verstuurd wordt. Het kostte €7,50 p.p. En omdat wij voor het student visum gaan moet alles naar Perth. Ook wel eens leuk voor de verandering. Daarom wist de doktersassistente niet uit haar hoofd waar het heen moet. Zij vertelde ook al dat het elke keer veranderd. Dan weer hier, dan weer daar... De dokter had hetzelfde verhaal. Elke maand was er weer iets anders. Hij keek met meewoed terug naar de tijd dat alles gewoon bij hem om de hoek mocht worden afgeleverd bij de ambasade!
 
[quote author=jufrebekka link=topic=906.msg7076#msg7076 date=1105279758]
Hij keek met meewoed terug naar de tijd dat alles gewoon bij hem om de hoek mocht worden afgeleverd bij de ambasade!
[/quote]
Om het daarna in de diplomatieke post kwijt te raken. :evil:
 
goed idee om met fedex te versturen,zijn nu helaas te laat!!dr.delprat hebben we inderdaad meteen gebeld en hij is nu aan het taceren mbv tpg post en dat duurt nu ook al 4 weken(incl.feestdagen)maar las net al dat dat de normale gang van zaken is.we wachten maar geduldig af,we hadden bijna besloten om medical opnieuw te doen maar besloten het onderzoek van tpg af te wachten. de laatste loodjes wegen in ons geval echt het zwaarst! bedankt voor alle replies so far!!!!
 
The Migration Bureau met wie wij in zee zijn gegaan had ons verteld dat het naar Adelaide moest gaan. Ik heb de heer Delprat het adres gegeven incl de naam van ons case agent. Ik hoop hiermee dat het goed komt.

Gr

Citavm
 
Wij zijn vorige week ook allemaal geweest, jawel bij dokter Baars. Mijn dochter van 2 wilde helemaal niks, maar daar wist hij een aardige draai aan te geven. Ik ga morgen maar eens bellen of het al verstuurd is. Ik ben eigenlijk wel benieuwd.

Gr. Carmen

Leuk he, met zijn allen op zo'n forum
 
We hebben het aangetekend verstuurd en het is aangekomen (denk ik) want we hebben gisteren ons visum gekregen. Dus geen probleem als je dokter het aangetekend verstuurd. Je moet gewoon een klein beetje mazzel hebben!  :up:
 
Kunnen ze alle onderzoeken in 1 dag doen of was het bij jullie over meerdere dagen verdeeld?
Moet je je visum aanvraag eerst ingestuurd hebben, dan je medical doen die dan opgestuurd wordt of kun je het ook naar je eigen huis laten sturen / ophalen en dan naar Berlijn gaan?
 
[quote author=shelley link=topic=906.msg9324#msg9324 date=1108652831]
Kunnen ze alle onderzoeken in 1 dag doen of was het bij jullie over meerdere dagen verdeeld?
Moet je je visum aanvraag eerst ingestuurd hebben, dan je medical doen die dan opgestuurd wordt of kun je het ook naar je eigen huis laten sturen / ophalen en dan naar Berlijn gaan?
[/quote]

we hebben de bloedtesten van te voren gedaan, dan ben je meteen klaar als je naar de dokter bent geweest :)
 
Hoi Shelley,

Wij hebben alles in 1 dag gedaan. Anders moet je iedere keer op en neer. In ons geval naar Utrecht.
's Ochtends om 9 uur zijn we naar de TBC kliniek geweest voor de longfoto's. Vervolgens naar Dr. Baars. Omdat we erg vroeg waren (afspraak 11:00 uur), we waren er al om 10:15 uur, heeft zijn assistente ons doorgestuurd naar het lab om vast bloed af te laten nemen. Toen we rond 11:00 uur terugkwamen moesten we nog formulieren invullen en daarna werden we direkt geholpen. Om 12:10 uur stonden we weer buiten.

Sinds 1 januari 2005 worden de medicals niet meer naar je huis gestuurd, maar door de dokter rechtstreeks naar het processing centre (waar je aanvraag wordt behandeld) gestuurd.

Groetjes,

Brit
 
Dankzij iemand goede tip ben ik er nu achter dat ik mijn medicals gewoon in Engeland kan doen. Stukken makkelijker, zeker omdat het in het weekend kan. Nu gauw een afspraak maken ....
 
vraagje:  hoef je dan niet je hele doopsel (medische dossier)te laten doorlichten. ik vraag dit omdat ik een zoontje heb van 8 met een 4-jarig ziekenhuis verleden. de eerste 4 jaar van zijn leven. 
 
Back
Top