[quote author=bono link=topic=4825.msg71163#msg71163 date=1158331917]
Hee Bart!!
Ben je al weer terug?? Ik heb je kaart ontvangen, heel erg bedankt !!
Dus het viel wat tegen in Mount Gambier? Jammer om te horen, wij gaan voor het valideren naar Mount Gambier om te kijken of het echt wat is/of niet.
Heb je wel een plek gevonden in SA die je wat lijkt, ik ben erg benieuwd wat je verder van SA vond.
Voor ons valt er weinig te kiezen omdat we een SIR voor SA krijgen (hopelijk) dus er is vast wel ergens een geweldige plek te vinden.
Hoe beviel de reis verder?????
Groetjes
Ineke
[/quote]
Ik vond vooral het gebied ten noorden van Adelaide prachtig. De Barossa vallei heeft een aantal juweeltjes van dorpen, met daarrond prachtige oude gebouwen (de seppeltsfield winery!!)
Verder naar het noorden heb je bijvoorbeeld Prairie Hotel in Parachilna, dat gerund wordt door vrouwen! Quorn is leuk, Melrose is prettig. Gawler vond ik weer wat minder, maar ik heb wel de boerderij van de Mc Leods daughters gevonden! Freeling is heel petite, maar de Gungellan Truckstop en Hotel moesten natuurlijk wel op de foto.
De heuvels ten Oosten van Adelaide zijn best prettig wonen.
Ten zuiden van Adelaide vond ik het (vooral aan de kust) een soort bejaardenresorts.
Maar wat mezelf betreft, zal ik vanwege werk waarschijnlijk in Adelaide zelf terecht komen. Of anders wellicht in Roxby Downs als ik in een mijn kan gaan werken. Ik kan zelf (met mijn STNI) ook alleen maar in SA wonen voor de 1e 2 jaren.
Adelaide is helemaal geen vervelende stad, en er zijn een aantal prachtige suburbs.
Bart