Move2Australia als migratieagent

:applaus: :applaus: Goede keuze om met Rob (en Marijke)in zee te gaan. Zoals hierboven al beschreven staat; als iemand iets voor je kan doen dan is het M2A wel :up: :up: :up:

Duimen voor jullie dat het advies positief is :smile: :smile:
 
Onze waren zijn vrij positief (vooral mijn vrouw). We hebben dan ook besloten om met M2A in zee te gaan en op die manier onze droom waar te maken. Momenteel zijn we de nodige documenten aan het verzamelen.

Elke stap die we nu zetten is er één dichter bij onze droom!
 
Hallo allemaal,

2 jaar geleden was ik ook op dit forum op zoek naar een immigratiebureau en had vele goede recensies gelezen over M2A. Bij deze de bevestiging dat die recensies in ieder geval kloppen :)

Zelf had ik waarschijnlijk niet een skilled visum 175 kunnen krijgen. Het begon al met de TRA die negatief was, dus ik had al snel door dat "even" een visumpje halen er op eigen kracht helemaal niet zo makkelijk was.

Na de evaluatie was al snel bekend voor welke verschillende visums ik in aanmerking kwam en een aanbeveling erbij om voor de 175 gaan. De werkmethode is heel makkelijk: je ontvangt emails met de te nemen stappen, en bij vragen stel je deze en worden ze snel beantwoordt. Hoe makkelijk wil je het hebben?

Rob belde me zelfs nog in zijn vakantie op om het goede nieuws te vertellen!

Bedankt voor mijn mooie toekomst in Melbourne, familie Breumelhof! :)
 
Back
Top