Moving to Brisbane

Interessant.... dat maakt het leven wel makkelijk, hoef ik niet na te denken over verkoop van allerlei zaken.
Hoelang duurde het voor je container arriveerde? en hoe ben je de eerste periode doorgekomen (zonder spullen)?
gr. Ellen.
Hallo
container duurde rond de 6 weken, hoe kom je rond zonder je spullen? In ons geval zijn we afgereisd twee dagen nadat de container was geladen. We vlogen naar Adelaide waar we de motor al eerder hadden heengestuurd. Na twee dagen reden we het binnenland van Aus in en had joke de gelegenheid als nieuwe ingezetene grote delen van australia te zien alvorens ze "vast'zou zitten me werk en het gewone leven. gedurende die zes weken hielden we contact met de vervoerder en de stand van zaken terwijl we naar coper pedy, ayer rock, kings canyon, alice springs etc  naar cairns en vervolgens naar brisbane reden. na aankomst nog een paar dagen wacheten en de conatainer kwam aan.
gr richard

[Lost: Quote aangepast]

Veel succes.

Ik denk trouwens niet dat het altijd goedkoper is spullen te vershepen. Mijn meubels waren erg goedkoop (ikea) en vooral mijn bank is niet al te goed meer, doordat mn ratten er veel op zitten. Kasten hoef je niet mee te nemen, blijft alleen mn salontafeltje, bed (een geweldig bed overigens, dus dat zal ik wel gaan missen) en een computertafeltje over qua meubulair. Ik ga dus alleen voor wat persoonlijke spullen om mee te nemen. Dan kan ik het daar weer opnieuw inrichten.

container duurde rond de 6 weken

Hi Richard, dat klinkt een stuk beter dan al die verhalen over 3 tot 4 maanden ...
Wij zijn nu wat meer gaan plannen. En overwegen ook een paar weken rond te trekken voor we weer in het bekende ritme van school, werk, en dus eigenlijk weinig tijd, stappen....
gr. Ellen.

[Lost: Quote ingekort]

De meesten van jullie zullen wel gezien hebben dat er in dit draadje nogal wat quotes door mij zijn aangepast. Zou iedereen even op het volgende willen letten:
  • Quote niet een heel bericht. Verwijder de stukken tekst waar je niet in je antwoord op reageert.
  • Quote niet als je reageert op het laatste bericht in het draadje.
  • Als je een bericht quote waarin al quotes voorkomen, kijk dan of het mogelijk is om de oude quotes te verwijderen.
  • Controleer even na het plaatsen van je reactie of de quote gelukt is.

Als iedereen zich aan bevenstaande regels houdt, dan blijven de draadjes veel overzichtelijker.

Back