Ben eens benieuwd naar iedereens ervaring over de music scene in Melbourne. Ik ben zelf muzikant en speelde in groepjes zowel in Belgie als hier in Melbourne. Persoonlijk vindt ik de music scene hier VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELLLLLL rijker en levendiger. Alle dagen optredens in zoveel verschillende bars. pfff, voor muzikanten is dat echt genieten. Niet dat het niveau altijd even hoog ligt maar beginnende groepen krijgen op zijn minst de kans om op te treden. En je ontdekt altijd fenomenaal talent.
De grote groepen en festivals moet je soms wel missen. En als ze dan komen is het meestal redelijk duur om ze te gaan bekijken. (alhoewel, naar ik hoor zijn de prijzen overal wel naar boven gegaan) (heb zelf 100 dollar betaald voor Pearl Jam) Maar niets weegt op tegen het lokale vuur en talent dat je voor niets geniet in je favoriete bar.
De music scene speelde een grote factor in mijn move naar australie!!
Wat is jullie mening? Favoriete live venues, favoriete australische groepen...
De grote groepen en festivals moet je soms wel missen. En als ze dan komen is het meestal redelijk duur om ze te gaan bekijken. (alhoewel, naar ik hoor zijn de prijzen overal wel naar boven gegaan) (heb zelf 100 dollar betaald voor Pearl Jam) Maar niets weegt op tegen het lokale vuur en talent dat je voor niets geniet in je favoriete bar.
De music scene speelde een grote factor in mijn move naar australie!!
Wat is jullie mening? Favoriete live venues, favoriete australische groepen...