Muskieten?

In Central Australia zitten er géén muskieten of muggen, je kan er dus gerust buiten slapen!!!!  :up:
Je hebt er overdag op sommige plaatsen (rond Uluru bijvoorbeeld) wel vervelende, zoemende vliegen...  :-(  ....maar gelukkig zitten die niet overal én zijn ze 's avonds weg! Daarom zie je vele toeristen met zo'n netje rond hun hoofd lopen!  :lol:

Sara
 
Ik ben nog nooit in Darwin geweest (vraag dat eens aan Ellen, die gaat naar Darwin!), maar ik kan me voorstellen dat buiten de stad, in de vochtige tropische bossen en moerassen, er wel meer muggen zitten!
Zo'n  netje helpt erg goed, mensen dragen het rond hun hoed, want een hoed heb je in de outback wel nodig, tegen de zon. Het zorgt ervoor dat de vliegen niet in je ogen en oren kruipen, want dat vinden ze fantastisch! Maar om eerlijk te zijn, ziet het er maar onnozel uit!  :wink:  Ik hou gewoon een bosje takjes of zo voor mijn gezicht en zwaai er rustig mee, dan blijven die vliegen ook weg!

In de bush eens buiten slapen, op een veldbed in absoluut fantastisch en omdat er dus geen muggen zijn, kan het ook zonder problemen! Een echte aanrader!  :up:
 
Back
Top