lizzyhas
XPdite Sponsor
En dit allemaal flink fftopic: Het ging per slot van rekening om jouw succesverhaal!
Weet je, het is allemaal heel subjectief en de keuze zullen we uiteindelijk toch zelf moeten maken. Maar je snapt misschien dat als je in dit proces zit (wat toch een tikkie anders is als voor de eerste keer gaan), de stress van het uberhaupt maken van een keuze met alle consequenties (good and bad) uit alle porien zijn weg naar buiten vindt. Ik kan het niet hellupuh!! Met andere woorden, ik vind het nu belangrijk van gedachten te wisselen. Al is het om mijn eigen gedachten te ordenen, meer informatie te krijgen over het leven daar, enz. enz. Ik zou willen dat er een knipklaar advies/antwoord was, maar ik weet heel goed dat die er niet is... Ik weet niet of we ooit de 100% halen, want voor beide opties blijft altijd wat te zeggen.
Thanks girls, much appreciated!!
Kathleen, without horse and K3
Ps. Liz, jij woont vlak bij Oatley. Hoe is het daar echt??
ja meis moeilijk he.
Ja klopt , ik woon ongeveer in die buurt
Het leuke van hier is dat de infrastructuur en aanbod van allerlei zaken waarmee je alledag te maken hebt heel erg binnen bereik is, net zoals CBD zelf.
Manlief gaat 10 minuutjes in de auto naar Jannali en is zo in CBD met trein, vanuit Oatly ga je via Miranda (waar een mall zit waar ik nog steeds de weg kwijtraak)
Je moet je voorstellen dat als je 1 van die bruggen overgaat dat je in het Australie komt waar je van droomt,
rust, bergen ,dalen , je zit dichtbij zee, we gaan geregeld "FF"" naar Cronulla, en dan sta ke aan die strakblauwe zee met palmen en ben je op vakantie, thuis.
je zit dichtbij national park, winkels, goeie scholen en overwegend australiers,
als je weer west gaat kun je net zo goed in de binnenstad v Rotterdam gaan zitten,
het is wel duur hier, we betalen 700 per week, maar als je dan weer kijkt wat je ervoor krijgt , een huis met 4 woonkamers, poolkamer, enorme veranda en zwembad,
Ik vind wel dat als je goed verdient is het leven goed te leven , maar ik stel me zo voor dat als je een middelmatig inkomen hebt dat het flink aanpoten is,
ik vind het leven best duur, de supermarkt vind ik horror qua prijzen, maar de benzine weer lachen, de energieprijzen zijn ook veel minder dan de NUON.
sportclubs zijn nog duur, TV is duur, mobiel is duur, internet is ruk en duur.
maak anders even een lijstje wat je nu precies wilt weten.
ik kan me dat nog heel goed herinneren dat ik de stomste dingen wilde weten, bv of er een Gamma was hahaha, ja die heet hier Bunnings.
Oatly is trouwens een plek waar ze hele mooie oude bomen hebben langs lange brede lanen en huizen met enorm fijne vieuws.
geen winkels., dan moet je naar Miranda, qua supermarkt bereik is het waardeloos.
want Miranda is heel druk en Woolies boodschappen wordt een verzoeking, met ene parkker garage die bijna altijd vol is.
zou niks voor mij zijn, wij hehhen hier zo een klein opgezet centra , met alles voor handen en als ik wil shoppen ga ik dus naar die mall.
scholen zijn hier heel erg leuk!
nou maak maar een lijstje ...
en ik kan me je twijfels wel begrijpen hoor, zo is het niet, tis een heel gedoe,maar niet onhaalbaar.